wtorek, 16 czerwca 2020

Krem do twarzy na dzień na bazie wody termalnej z Term Uniejów


Dobry wieczór kochani jak wam zaczął się gorący tydzień? 
Wtorek można rzecz, że jest już za nami bo zostało nam dosłownie kilka godzin i będzie środa....
Nie dawno do piekarnika włożyłam sernik, a więc pozostał mi wolny czas na małe blogowe przyjemności, dzięki czemu dam wam znać co aktualnie stosuje po głębokim oczyszczaniu skóry twarzy. 

Zacznę od kremu na dzień ponieważ ciężko jest znaleźć ten dobry i skuteczny, który będzie dogłębnie nawilżał, nie rolował się pod makijażem i nie zapychał, a co najważniejsze będzie dobrze sobie radził z ciepłą pogodą.  
 

 Krem do twarzy na dzień na bazie wody termalnej z Term Uniejów jest jednym z produktów kosmetycznych wyprodukowanych przez over-cosmetics i nie jest to pierwszy kosmetyk, który przypadł mi do gustu.  

Swój wpis zacznę od konsystencji, która jest przecudowna  bo jest idealnie lekka.
 Nie pamiętam kiedy ostatnio mój krem na dzień był delikatny niczym obłoczek na niebie; dzięki pompce dozujemy odpowiednią ilość kremu na dłoń by następnie wmasować ją w skórę twarzy, szyi i dekoltu.  W trakcie rozsmarowywania kremu pod opuszkami palców czuć iż w kremie znajduję się woda w tym przypadku woda termalna, dzięki której krem, jest jeszcze bardziej lekki.  

Po nałożeniu kremu na skórę ten natychmiastowo się w nią wchłania nie pozostawiając żadnej tłustej, czy też śliskiej powłoki, a więc bez obaw możemy natychmiastowo nakładać makijaż, który się nie zroluję ani nie zjedzie wraz z kremem nawet w ciepłe dni.

Po zastosowaniu kremu skóra twarzy się nie świeci, ani nie potrzebnie błyszczy, a co najważniejsze krem nie zapycha porów.  

Krem do twarzy na bazie wody termalnej posiada lekką konsystencję tak i sam zapach jest delikatny niczym bryza morska. 


Opakowanie mieści w sobie 50 ml kosmetyku, a więc mamy do czynienia z  standardową ilością produktu, który spokojnie wystarczy nam na ponad miesiąc użytkowania pamiętając przy tym, że stosujemy go codziennie rano aplikując nie tylko na skórę twarzy ale pamiętamy o szyi i dekolcie. 

Całe plastikowe opakowanie jest kolorze bieli natomiast etykieta posiada bardzo wiosenną kolorystykę, dzięki kolorowym płatkom kwiatów i liści. 


Jeśli chodzi o działanie kremu to zdecydowanie świetnie nawilża skórę, dzięki czemu posiada ona odpowiedni poziom nawilżenia, a dobrze nawilżona i nawodniona skóra to gwarancja gładkiej i jędrnej skóry.  Nie można zapomnieć o tym iż cera wygląda dużo promienniej, dzięki codziennej pielęgnacji jak i dostaję dużą dawkę składników mineralnych, które działają przyszłościowo na naszą skórę chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi działając antyoksydacyjne.  Zdecydowanie nie mogę narzekać na poszarzałą cerę bo jest za iście promienna i odświeżona.


Jak na razie jeden z lepszych kremów jaki mam na aktualną porę roku.  

 
 

32 komentarze:

  1. Dobrze, że nawilża skórę. To jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilżenie mnie zachęca, ale nie jestem pewna, czy u mnie by się to sprawdziło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W działaniu zachęcający, choć musiałabym mu się przyjrzeć bliżej, nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespecjalnie lubię kremy na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Nie wiedziałam, że są kremy z uniejowską wodą! ♥

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale bardzo przekonał mnie opis formuły kremu :D. Nie znoszę ciężkich, treściwych kremów na dzień, więc taka super lekka konsystencja pewnie przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uniejów to bardzo ciekawe miejsce. Zrobiło na mnie ogromne wrażenie swoimi gorącymi źródłami. Fajnie, że są kosmteyki na ich bazie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, szukam czegoś do nawilżenia, a to wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pomyślałam o tym, że nie dość, że nawilża to nadaje się pod makijaż, co jest super sprawą.

      Usuń
  9. Kolejne, kosmetyczne zaskoczenie :) Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. można poczuć się jak na turnusie rehabilitacyjnym ;-) żarcik. Bardzo fajny krem, sama z chęcią bym go wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam akurat tego produktu. Ale przyznam, że z ciekawości bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka dobra recenzja,że aż warto się nim zainteresować..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mieliśmy okazji tego jeszcze używać,a zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że się sprawdził :D Obietnica delikatnego obłoczka jest bardzo kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji go jeszcze testować,ale z miłą chęcią to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi niemal jak krem idealny, aż sama bym wypróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten krem i jestem nim zachwycona. Uwielbiam takie lekkie nawilżające kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym kremem, wydaje się być dobry na lato.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje się naprawde fajny, uwielbiam kremy do twarzy w takich tubkach, chętnie bym go wypróbowała! Na moje szczescie mam jeszcze 3 do wykończenia, i postanowienia aby ograniczyć zbędne wydatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem, który nie zapycha w takie gorące dni jak u nas,
    to skarb, a nie jest łatwo taki znaleźć...
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  21. Już pierwszy rzut oka i mi się spodobał- chodzi o dozowanie- takie higieniczne jest najlepsze. Co do działania, również lubię takie lekkie kremy latem. A termy uniejów znam z reklamy;) Fajnie, że budują wokół tego taką kompleksową pielęgnację - nie tylko zabiegi ale i kosmetyki:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejeny produkt koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przetestowałabym ten krem do twarzy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie kosmetyki z term zawsze dobrze mi się kojarzą. Miałam kilka i sprawdzały się naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mnie zaintrygowałaś tym kremem. Przyznam ci szczerze, że nigdy nie myślałam o stosowaniu kremów z term, ale mnie przekonwłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. to jeden z moich ulubionych kremów nawilżających, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.