czwartek, 4 czerwca 2020

KREM OCZYSZCZAJĄCY ICECREAM PACK onsaemeein



Cześć skarby :*
 Myślę, że nie muszę wam przypominać o tym jak bardzo ważne jest oczyszczanie ciała, a szczególnie twarzy by była ona piękna i promienna, a co najważniejsze  dobrze oczyszczona cera  po prostu lepiej przyswaja składniki aktywne w kolejnych etapach pielęgnacyjnych. 

Ja w swoich zapasach kosmetycznych zawsze posiadam wiele kosmetyków tego typu bo zużywam ich bardzo dużo tym bardziej iż me oczyszczanie składa się z kilku etapów.  

Zaczynam od demakijażu oczu by następnie pianką, czy też żelem zmyć pierwszą warstwę podkładu, kremu BB itp, by w kolejnej fazie oczyszczania oczyścić pory i wszelakie zakamarki.  


W ostatnim czasie stosuje piankę  oczyszczająca ze śluzem ślimaka Natural Snail Mucus Foam Cleanser ale w między czasie także używam kremu oczyszczającego onsaemeein.




Oczyszczający krem, stosuje dwa lub trzy razy w tygodniu, gdy oczyszczę cerę pianką lub jako samodzielnego oczyszczacza twarzy bez zastosowania innych pomocników.

Pomimo swej kremowej nazwy nie powiedziałabym iż w opakowaniu mamy do czynienia z kremem, a raczej piankową masą, która dopiero, gdy zetknie się z lekko wilgotną cerą i chwilę na niej pozostanie zaczyna tworzyć delikatną piankę, którą kolistymi ruchami wsmarowujemy w cerę by zaczęła się sprawdzać. 

W składzie oczyszczającego kremu znajdziemy   składniki takie jak granat, jagody acai czy grejpfrut przez co zapach kosmetyku jest słodko owocowy z nutką orzeźwienia ale czuć go, gdy wsadzimy nos w opakowanie.

Nasza "kremowa masa" posiada także mini drobinki, które wspomagają złuszczanie martwego naskórka ale pod żadnym paluszkiem nie są one wyczuwalne. 

Jeśli chodzi  o działanie kosmetyku to jest ono wyśmienite i z pewnością każda wrażliwa i sucha cera będzie zachwycona działaniem, a mieszana także podziękuję za owy wynalazek.

  
 KREM OCZYSZCZAJĄCY ICECREAM PACK  onsaemeein świetnie oczyszcza, a zarazem i pielęgnuję cerę, sprawia iż z dnia na dzień staję się ona piękniejsza i cudownie promienna po zwykłym umyciu to tak jakbyśmy jakąś maseczkę rozjaśniającą stosowały. 
 Skóra jest dogłębnie oczyszczona wraz z porami, które lubują się w tej czystości. Przez pozbycie się martwego naskórka moja buzia jest idealnie miękka i gładka oraz pełna wigoru. 
Praca gruczołów łojowych jest uspokojona, a nadmiar sebum zanika przez co nie błyszczymy się jak wypielęgnowana zastawa ale kusi naturalnym blaskiem.

Ogromnym plusem jest fakt iż po umyciu nie czujemy żadnego ściągania skóry, nie odczuwamy żądnej nieprzyjemności! 
A wręcz odwrotnie mam tak przyjemne odczucia iż czasem nawet nie mam ochoty nakładać kremu do twarzy ponieważ krem onsaemeein w żaden sposób nie przesusza cery. 




 Ja jestem bardzo na tak i polecam :)
Macie swoje ulubione produkty do oczyszczania cery?

 

29 komentarzy:

  1. Nie testowałam jeszcze żadnych kremów oczyszczających, a ten wygląda na to, że jest całkiem niezły. Może wtrące go do swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale bardzo chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro to dla cery suchej, to polecę mojej mamie. Myślę, że będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam, w działaniu fajny i gdybym miała okazję, poznałabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczyszczenie to podstawa - bez niego nawet nie myślę o dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie stawiam na kosmetyki wegańskie, bez żadnych zwierzęcych elementów (wliczając w to śluz ślimaka).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rządzi czarne mydło. Niemniej jednak, ta pianka jest kusząca!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, u mnie też czarne mydło na topie, ale raczej nie codziennie. Wtedy właśnie lubię siegać po coś innego.

      Usuń
  9. Jak do skóry suchej to zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji testować tego kremu :) Ciekawa jestem czy by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczyszczenie twarzy jest również bardzo ważne w moim przypadku. Mam skórę mieszane z przewagą tłustej. O kremie oczyszcza ją cymbał natomiast nigdy nie słyszałam. Spróbuję z pewnością. 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Wędrówki po kuchni9:13 PM, czerwca 06, 2020

    Oczyszczanie twarzy jest mega ważne. Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt wygląda naprawdę ciekawie, a nigdy o nim nie słyszałam. Pewnie przez ten post go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To już ja wolę ten krem niż ze ślimakiem, odrzuca mnie od takich produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale on musi bosko pachnieć! :D Nie spotkałam się z nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi bycymega fajny. Z chęcią przetestuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się jeszcze z takim kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobno kremy ze ślimaka są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój styl pisania jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  23. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.