niedziela, 21 sierpnia 2016

Internetowy sklep z sukienkami, a więc klikamy ;) Poznajcie 27dress.com


Rzadko kiedy pojawiają się u mnie jakieś notki z ciuszkami i sklepami itp bo jakoś mnie to nie kręci i nie czuję się na tyle mocna w dobieraniu stylizacji aby je komukolwiek pokazywać ale myślę, że opisanie ciuszka, czy wspólne oglądanie ich razem może być prawda:)?  Zatem na początek ukazuję wam przepiękną sukienkę ,której kolor podbił me serce kLIK.  W sumie to ostatnio byłam u fryzjera i taki kolor włosów sobie zażyczyłam;niestety nie wyszedł :P 


KLIK W takiej sukni to bym czuła się jak jakaś księżniczka z Disneya :) 

Znacie sklep http://www.27dress.com/?? Jeśli nie to zapraszam do przejrzenia ich bajkowej oferty, a co najciekawsze jest to typowy sklep z sukienkami żadnych spodni, czy bluzeczek w nim nie znajdziemy ewentualnie jakieś dodatki takie jak np. 


biżuterię na włosy ;) . Teraz wam ukaże moją perełkę wśród sukienek:) Mam bluzkę z takim prześwitującym  przodem i naprawdę efektywnie to wygląda, a więc sukienka w tym stylu byłaby genialna;)!




Cmok cmok i klik, klik ;D

18 komentarzy:

  1. wow fajne ! :D poklikane :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :) Chciałabym tę sukienkę rodem z bajki Disneya. Choćby przymierzyć na chwilkę i poczuć się baśniowo! To musiałoby być super przeżycie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam kochana, piękne mają sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się długie sukienki do ziemi ;) szkoda, że jestem niska i wyglądam w nich niekorzystnie
    klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta druga to rzeczywiście ksieżniczkowa sukienka, kiedyś każda z nas chciała taką włożyć, w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne sukienki, ciekawe jak się prezentują na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki przepiekne. na jakies wesela czy sesje zdjeciowe jednak tylko i wylacznie. chyba nie czułabym się dobrze chodzac w takich na codzien

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane, ta druga sukienka boska, ale idealna tylko do sesji zdjęciowej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*