wtorek, 2 sierpnia 2016

. "Milion psów" od wydawnictwa kaktus:)!



Pamiętacie kolorowankę milion kotów? Jeśli nie to zapraszam do wydawnictwa kaktus  aby być na bieżąco z nowinkami ze świata wyjątkowych i oryginalnych kolorowanek.  W sumie to raczej nikogo nie powinien zdziwić fakt, że po kotkach czas przyszedł na kochane i przez wszystkich lubiane pieski chociaż myślałam, że najpierw to one wyjdą na świat, a potem przeurocze i wyjątkowe koty. 



Oczywiście w naszej kolorowance nie mogło zabraknąć śmiesznych obrazków i piesków, które robią  i tworzą różne dziwy.


Niestety zauważyłam, że w porę letnią człowiekowi się mniej chce korować niż w chłodniejsze dni....
Jednakże nie ma co ukrywać nawet, gdy jesteśmy zmęczeni i nie mamy na nic ochoty to widząc takie roześmiane  psie mordki na niebieskim tle aż nie da się nie uśmiechać:) 


Mamy koty i psy, a wiecie czego mi brakuje?
Miliona koni! 


15 komentarzy:

  1. ostanio polubiłam tego typu kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jakie baletnice, podoba mi się ta tematyka i lubi kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieski, psiaczki, pieseły :) Lubię po wszechmiar! Choć nie kolorowałam jako osobnik dorosły jeszcze nigdy tego typu tworów, psiaki by mnie przekonały! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ta kolorowanka jest taka przeurocza! Muszę w końcu jakąś kupić :D

    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ale super! Podoba nam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śmieszne i urocze są ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się kolorowanki dla dorosłych i w ogóle cała ta ideaa. ale ja za każdym razem po chwili się nudzę, więc to chyba jednak nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Tematyk fajna, ale kolorowanki to chyba nie mój dział - zaraz by się skończyło marząc wszystko na czarno i cieniując :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tej kolorowanki nie ma w Korei :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.