sobota, 27 sierpnia 2016

Cudowne suknie na 27dress.com



Powiedzcie mi, która z was za małego dziewczęta nie marzyła o sukni ślubnej jak z bajki? Gdy to jej ulubione bohaterki po przewlekłych trudach dnia i życia spotykały na drodze swojego księcia, który sprawiał, że ich serduszko biło szybciej, a wszelakie troski znikały gdzieś w kąt! 



Cóż ja nie będę ukrywać, że ja dalej marze o takiej sukni i nie raz powtarzam swoim koleżanką, że gdy będę brała ślub marzę o sukni jak bajki, a zatem musi być ona gorsetowa u góry, a na dole musi być piękne koło, które utrzymuję suknie w pięknym stanie:) 


Gdzie swą wymarzoną i piękną suknię znaleźć? 
Polecam zajrzeć do 27dress.com.
Dlaczego? Wśród przygotowań weselnych i wielkiego stresu warto zasiąść na spokojnie z kubkiem kawy czy herbaty i klikając myszką na spokojnie pooglądać szereg wspaniałych sukni, które znajdziecie w internetowym sklepie 27dress.com i wcale nie musicie wychodzić z domu i latać od sklepu do sklepu. 

A nie można ukryć ,że suknia ślubna to jedna z rzeczy, której zakup trzeba bardzo mocno przemyśleć! Bo tylko raz ją założymy i tylko raz będziemy wyglądać tak pięknie i subtelnie oraz magicznie, a zatem warto zastanowić się jaki krój sukni nam się marzy!
Czy ma to być suknia z wielkim przepychem z gorsetem i koronkami z wielkim kloszem na dole? Czy jednak wolisz suknię delikatną i zwiewną bez usztywnień.  


A być może chcesz połączyć te dwa style w jedno? Albo masz ochotę na ekstrawagancję z kształtami?! 
Krótko mówiąc nie ważne na co masz ochotę w sklepie  27dress.com z pewnością to znajdziesz:)!


Oglądając powyższe zdjęcia znalazłyście swoją faworytkę? Jeśli to to gorąco zapraszam do 27dress.com za pewne jakaś się tam znajdzie. 


29 komentarzy:

  1. wyglądają cudnie, ale nigdy w życiu nie zamówiłabym sukni ślubnej przez internet, a już tym bardziej z takiej chińskiej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania :)
      Są śliczne ale ciekawe jakie są w rzeczywistości ;)

      Usuń
  2. Wszystkie piękne :) Jednak mi się już nie przyda taka suknia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No suknie wyglądają bardzo bajkowo, ja swoja kupowałam w sklepie, przez neta to raczej nie warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się marzy gorsetowa góra, ale dół niekoniecznie w kształcie koła;) ze względu na moje szerokie biodra wyglądałabym w takiej kiecce komicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne! ja na razie nie wychodzę nigdzie, na pewno nie za mąż :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne suknie, ale nie odważyłabym się zamówić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ladne te suknie, jednak to calkowicie nie moja bajka ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, jednak można znaleźć zdjęcia ubrań na stronach internetowych i jak wyglądały, gdy przyszły do kupującego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te suknie :) Do podziwiania! Przyszła panna młoda z pewnością znalazłaby coś dla siebie. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka sukni jest ładnych, ale w życiu nie kupiłabym sukni ślubnej przez internet. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj...mogłabym mieć je wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wyglądają oszałamiająco <3
    Nominowałam Cię do napisania faktów o siebie, więc jeżeli masz chęć, to z chęcią bym je poczytała ;)
    http://magic-hell-and-me.blogspot.com/2016/08/60-facts-about-our-team.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądałam ostatnio sukienki w tym sklepie i jestem ciekawa czy w rzeczywistości też tak pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile placą za taką reklamę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Robią wrażenie, świetna selekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. My chcemy połączenie, dół czwartej a góra szóstej A :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, zupełnie nie podobają mi się obecnie modne suknie ślubne :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie same wyobrażenie o idealnej sukni ślubnej co ty.Dziewczyny na zdjęciu wyglądają naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię bardzo subtelne SUKNIE ŚLUBNE - nie podoba mi się przepych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.