środa, 24 sierpnia 2016

Naturalny olej Słodkie Migdały:)



Jakiś dobry czas temu wygrałam na pewnym blogu zestaw kosmetyków z internetowego sklepu http://biooleo.pl/, a dokładnie to małą szklaną fiolkę z 10 ml zawartością naturalnego olejku ze słodkich migdałów oraz roll on pod oczy, którego jeszcze nawet nie otworzyłam:P Bo aktualnie kończę inny krem pod oczy, a zatem tylko wykorzystałam to powyższe małe opakowanie olejku. 
Ps. jeśli jest tu osoba u której wygrałam ten zestaw niech da znać :)! Dzięki. 



Jak możecie zauważyć otwór, którym wydobywamy olejek jest dość duży, a zatem nie łatwo było o jego przelanie przez co czasem za dużo go na dłoń się nalało ale na moje szczęście już z takich otworów nauczyłam się dozować odpowiednią interesującą mnie ilość kosmetyku. 

Konsystencja lekka i oleista aczkolwiek nawet dobrze wchłania się w skórę twarzy ale nie będę ukrywać ,że w ciągu dnia olejków nie polecam stosować:) 

Zapach? Zabijcie mnie ale nie pamiętam haha na pewno nie był to brzydki zapach ale jak sądzę i nie zbyt urzekający bo go zapomniałam:D 



Zastosowanie olejku? Na pewno zewnętrzne! Gdzie ja go stosowałam?? Bezpośrednio na skórę twarzy i tutaj sprawdził się znakomicie bo idealnie nawilżył i natłuścił moją skórę twarzy ,a szczególnie przesuszone czoło i okolice oczu! Co najważniejsze mam mieszaną skórę i skłonną do trądziku i o dziwo nic złego mnie nie spotkało. 

Niestety co za dużo to nie zdrowo i nie mogę dziennie skóry smarować olejkami bo jednak potrzebuję kosmetyków przeznaczonych do cery trądzikowej bo zrobiłam sobie długą...przerwę i bum wysypało mnie eh i zaś trzeba wrócić do poprzedniej pielęgnacji:) 


Aktualnie dostałam interesujący zestaw od http://www.synchroline.pl/ o dziwo jestem po wieczornej aplikacji i kurczę to faktycznie będzie działać:P?? 
Jednakże o tych tajemniczych kosmetykach już za jakiś czas....:)


Powróćmy zatem do lejku ze słodkich migdałów, który w połowie opuściłam na rzecz innych kosmetyków, a zatem co zrobiłam z zresztą?? Wykorzystałam do peelingu kawowego:)! 

Podsumowując: uwielbiam dostawać takie naturalne olejki bo sprawdzają się one u mnie znakomicie, a zatem i jeśli was nęka częste przesuszenie który to polecam od czasu do czasu zrobić szereg aplikacji jakikolwiek olejkiem; naturalnym oczywiście;)!!! 


Zresztą ciesze się, że miałam inny olejek niż zazwyczaj bo arganowy , czy olej z makadamia lub kokosowy wychodzą mi bokiem heheh to takie olejki, które zazwyczaj są kupowane, a gdzie inne np.  z nasion marchwi, marula, jojoba itd?


28 komentarzy:

  1. Lubię olejki do twarzy, ale używam ich tylko 2/3 razy w tygodniu, w innym wypadku też mnie wysypuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię stosować olejki w pielęgnacji twarzy stawiam na te popularne więc muszę sobie koniecznie odmienić na np. z nasion z marchwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to kompletnie nie siedzę w olejach.. mało o nich wiem i mało stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go wygrałam, ale planuję go zacząć używać do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting product!
    Have a nice day!

    http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam :) Wprawdzie mam z innej firmy, ale w jego działaniu jestem absolutnie zakochana :) W dodatku jest wydajny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejki i kiedyś miałam ten ze słodkich migdałów! Stosuję zwłaszcza do olejowania włosów i skóry głowy :))


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiej maści olejki - zwłaszcza w wersji z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie :) Nasz pierwszy olej do twarzy zamówiłyśmy wczoraj :) Mamy nadzieję, że będziemy zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, ja jednak obstaje przy olejku z dzikiej róży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój migdałowy słuzy mi do smarowania brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuję olejki do twarzy ale sporadycznie , tego jeszcze nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten olejek :) Jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie używam oleju ze słodkich migdałów w pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam tego olejku. Bo ja z tych co się do nich nie mogą przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hm olejek ze słodkich migdałów... może na włosy bym go dała a co:D

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie olejki bo mają dużo właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. do twarzy najbardziej lubię olej z nasion chia :) słodkie migdały dobrze sprawują mi się na włosach

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie olejki, ale na twarz raczej ich nie stosuję - mam obawy i wolę nie ryzykować. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy stosuję Essentail Oils od evree i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja co wieczór nakładam sobie od kilku dni olejek kokosowy na twarz, ale i ze słodkich migdałów również chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesuszenie skóry raczej mnie nie spotyka, na pewno nie w ciepłe dni ;) Raczej nie skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam, że olej ze słodkich migdałów nie sprawdza się w pielęgnacji skóry skłonnej do niedoskonałości, więc dziwi mnie, że u Ciebie nie wpłynął negatywnie na skórę. Ja stosowałam olejki, ale moja skóra w pewnym momencie powiedziała dość i musiałam z nich zrezygnować :C

    Z chęcią sprawdziłabym jak zadziałałby na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm może dlatego, ze jednak nie stosowałam go przez bardzo długi czas tylko tyle ile potrzebowałam:P??

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.