poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Zestaw do włosów cienkich i trudnych do ułożenia;zestaw nie dla mnie ale dla mojej siostry już tak :)



Włosy cieniutkie mam od zawsze i myślę, że z ich  grubością już nic więcej nie zrobię ale to nie przyczyna aby o swe włosy nie dbać; prawda? Bo nawet cienkie i delikatne włosy mogą pięknie się prezentować.  Największym problemem  moich cienkich włosów jest fakt, że bardzo szybko się przetłuszczają, a szczególnie tuż u nasady i nie ciężko jest je obciążyć, a zatem wszelakie kosmetyki do tego typów włosów są u mnie mile widziane; jednakże w tym przypadku ten duet kompletnie się u mnie nie spisał ale za to doskonale sprawdził się na włosach mojej 9 letniej siostry, która ma również cienkie i delikatne włosy ale strasznie poplątane. 



W moim przypadku zarówno odżywka jak i sam szampon potrafiły nieźle obciążyć włosy, a zatem były one oklapnięte tuż u nasady i nie prezentowały się wcale ładnie. Nawet, gdy maskę stosowałam tylko i wyłącznie na końcówki to i tak włosy nie był takie jak być powinny, a zatem duecik używałam jakiś czas po czym stwierdziłam, że go sobie daruję....


Jednakże pewnego magicznego dnia myłam włosy mojej siostrze  i postanowiłam na jej kołtuny zastosować zarówno szampon jak i maskę do włosów cienkich i trudnych do ułożenia od vlaboratories  i to okazało się w strzałem dziesiątkę!:)


Samo nałożenie szamponu i umycie nim włosów sprawiło, że włosy były bardziej delikatnie i miększe w dotyku niż przy zastosowaniu innych szamponów, a po nałożeniu odżywki na końce moja młodsza siostra mogła zapomnieć o wszelakich kołtunach! A zatem czesanie włosów było dla nas i dla niej przyjemnością, a nie bolesnym przeżyciem. 



Podsumowując:
 Taki duet nie u każdego się spiszę, a zatem to już zależy tylko i wyłącznie od predyspozycji waszych włosów. U mnie była to totalna klapa ale za to u mojej młodszej siostry były to kosmetyki zbawiennie, które przyczyniły się do poprawy stanu jej włosów. 


Skoro mamy dobre działanie dla poszczególnych włosów takie jak dobre nawilżenie, wygładzenie, poprawa ich lekkości oraz ułożenia przez co niesforne kosmyki wyglądają tak jak powinny; nasz zestaw przepięknie i słodko pachnie ze względu na zawartość olejku macadamia:* 
Samo mycie jest cudne, a włosy po zastosowaniu maski bo to jednak o na najdłużej jest na włosach pachną przepięknie i słodko. 


Maseczka ma konsystencję kremową w białym kolorze, a szampon jest przezroczysty i żelowy z tym, że trzeba większej jego ilości aby dobrze się pienił. 


Czy polecam?
Nie znam waszych włosów, a więc to już od was zależy:)

Więcej na temat tych kosmetyków znajdziecie TUTAJ. 

23 komentarze:

  1. Lubię tę firmę. Jeszcze do niedawna była dla mnie kompletnie obca. Z chęcią bym taki duecik przetestowała, choć moje włosy do końca cienkie nie są. Jednak czasem szaleją w różne strony ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... generalnie to moje włosy są właśnie takie - cienizna jak... a przy tym kompletnie nie podatne na wszelkie fryzury...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon nie jest zdecydowanie dlamnie. MOje problemy z kołtynami i matowymi wlosami skonczyly sie wraz z zaprzestaniem farbowaniu wlosow. od ponad 8 miesiecy juz mam gladkie i mocniejsze kudełki.
    Problem mam za to inny. Cały czas wydaje mi sie,ze moje włosy dość wolno rosną , jesli w ogole rosna. Mam wrazenie ze czesniej stoja w miejscu. Miałaś już tyle kosmetyków, może coś polecisz, na szybszy wzrost włosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie wypadają (w sumie to nie ważne czy wypadają czy nie) polecam szampony wzmacniające i przeciw wypadaniu włosom bo one wzmacniają włosy przez co i one szybciej rosną ;)! Co polecam?? babcie agafii oraz plastry na włosy hi hi aktualnie testuję i jestem zadowolona ;D zapraszam do zakładki pielęgnacja włosów i na pewno coś znajdziesz ;D

      Usuń
  4. Ciekawe kosmetyki, jednak nie dla moich włosów :(( Stosuję jedynie naturalne, delikatne szampony żeby nie podrażnić skóry głowy ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, ale jestem ciekawa jak moje włosy by na nie zareagowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, muszę sprawdzić ten duet, może on rozplącze moje naturalne dready :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam cienkich włosów ;), ale polecę to mojej koleżance ;D

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie dla mnie , ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam włosy grube, wysokoporowate, podatne na stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma inny typ włosów i inne potrzeby. Moje włosy np. potrzebują porządnego nawilżenia i regeneracji, bo w istocie nie mam ich delikatnych i cienkich .

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba poczułam się zmuszona zamówić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wypróbowała i zobaczyła jak na moich włosach się sprawdzą, jeszcze nie znam tego duetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słysze o tych kosmetykach :)


    Pozdrawiam :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie przekonuje, kocham Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Możliwe, że w przyszłości bym zakupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków, ale mam cienkie włosy, wiec w moim przypadku mogłyby sie dobrze sprawdzić :) Na razie jestem wierna delikatnym szamponom, ale od czasu do czasu lubię użyć czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ciekawe czy duet u mnie by się sprawdził ;p boje się, że też by mógł obciążyć moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. już wcześniej myślałam o zakupie takiego zesatwu

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę kosmetyki tej marki, ale tylko z blogów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.