czwartek, 18 sierpnia 2016

Powrót do przeszłości, czyli rozdawajka znów ruszyła;)



Cześć kochane! Czy są wśród was osoby, które pamiętają rozdawajkę?  Nie?! TAK!?  To już wam przypominam. Rozdawajka to blog, dzięki któremu możecie testować kosmetyki, które znajdziecie w internetowym sklepie  http://naturica.pl/. A wiecie co jest w tym wszystkim najlepsze? Że wraz z rozdawaj ką i sklepem naturica wchodziłam w pierwsze etapy testowania i prób pisania recenzji, a więc szkoliłam się nie miłosiernie hi hi To takie moje kosmetyczne początki były, a zatem miło powrócić do przeszłości od której się zaczynało małymi kroczkami:) 
Bo teraz jestem bogata w wiedzę i doświadczenie:* 

A zatem kochane jeśli macie ochotę na 

Krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami 135G BingoSpa


lub


zapraszam TUTAJ aby się zdecydować i zgłosić:) 

Ja sama nie wiem co bym, chciała;P 

Chyba zdecyduję się na serum do szyi i dekoltu bo aktualnie w te miejsca wklepuję zwykł balsam do ciała:P 

13 komentarzy:

  1. Też bym chyba wybrała ten krem na szyję i dekolt. Fajna sprawa z tą rozdawajką :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka BingoSpa jest świetna! Mam ich koncentrat cynamonowo kofeinowy i bardzo sobie chwalę :))

    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nic tylko kusisz mnie, bo z tej firmy nigdy nic nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna taka rozdawajka, ja niestety nie zaliczam się do tej kategorii blogerek, nawet zastanawiam sie nad kolejnym blogiem -ale czasu na to brak :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony, ale chyba nie jestem testerką, chociaż lubię to robić. Ciekawa jest czy jest więcej takich stron.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś kosmetyki BingoSpa nie zachwyciły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć :) Zaraz tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.