sobota, 18 czerwca 2016

APETYT STOP MAX Suplement diety, czyli mała pomoc w gubieniu kilogramów:)


Jakiś czas temu  chwaliłam się, że chodzę na siłownię po czym narzekałam wam, że totalnie nic mi z kilogramów nie ubywa:( 
W końcu po jakimś czasie przyznałam się do swych dużych błędów. Zapisawszy się na siłownie totalnie przestałam pilnować tego co jem, a więc nie było żadnych rezultatów w wadzę, gdy to jeszcze bardziej pozwalałam sobie na małe łakocie mając wytłumaczenie siłownie-bo przecież i tak to potem spalę...No ale co z tym nadmiernym tłuszczem, który już się na dobre w organizmie zadomowił?? Trzeba przestać podjadać! I tak na moje szczęście trafiła do mnie paczka tabletek do ssania, która pomogła mi w nie podjadaniu, a i w jakiś dziwny sposób moja waga nagle spadła w dół:) 



Tabletki STOP PODJADANIU to nie żaden suplement diety, który obiecuję nam mega i szybko widoczny spadek wagi, która zmieni się z dnia na dzień bez większego wysiłku fizycznego. To tabletki do ssania, które mamy zastąpić naszymi niezdrowymi i słodkimi przekąskami np.  ukochane czekoladki:*  


Wyobraźcie sobie Madzie na recepcji przed laptopem, gdy to odpisuję na maile lub obdzwania ludzi piję kawkę i podjada! A parę godzin wcześniej pociła się ile w sił wlezie  na siłowni,
a po co? Aby znów te wypocone kcal powróciły? 
A więc zamiast słodkiego ciasteczka do kawy do buzi wkładam pysznego i słodkiego cukiereczka, który o wiele lepiej spisze się u mnie nić kremowe ciacho. 


I tak o to właśnie moje słodkie przekąski zastąpiłam słodką tabletką.
EPETYT STOP MAX  nie są tabletkami do połknięcia tylko do ssania, o bardzo smacznym smaku. Producent piszę o pomarańczowo-grejpfrutowym; ja śmiem stwierdzić, że bardziej czuję pomarańczę i cukier; tak mój ukochany cukier z przepysznych ciasteczek, czy czekoladek:*  Ale w porównaniu do mych ukochanych słodkości te tabletki wcale na boczkach mi się nie odkładają, a zatem spokojnie na dzień mogę zjeść ich 6, a już po 4 czuję, że w brzuchu mi nie burczy, a zatem 3 posiłki dziennie mi wystarcza,a pomiędzy posiłkami jakiś sok, czy jogurt, a gdy mam ochotę na słodką przekąskę od razu chwytam za tabletkę.


Zresztą nawet jeśli poczytacie skład, czy odwiedziecie stronę sprzedającego https://domowaapteczka.pl/ nie znajdziecie tam informacji obiecujących spadku wagi, a obietnice stłumienia naszego żarłocznego apetytu!  No chyba, że macie depresję albo miesiączkę to jedźcie do woli ale także nie za długo.... 


W kartonowym opakowaniu znajdziemy aż 90 tabletek, które dzięki naturalnemu składu mają unormować nasz apetyt i zbawić od nadmiernego podjadania.  I muszę przyznać iż bardzo dobrze im to wychodzi!  Po pierwsze są to tabletki bardzo smaczne, a więc w trakcie ich ssania nie czujemy gorzkiego posmaku, a nasz ukochany cukier z dodatkiem przepysznej i owocowej pomarańczy, która energetyzuję nas od środka i wzmacnia nas w postanowieniu nie podjadania innych słodkości bo przecież właśnie ową słodkość cyckamy.  Tabletki również posiadają ładny i cytrusowy zapach. 

Nie będę ukrywać ale, dzięki tym tabletkom schudłam dwa kilo! Dlaczego? Przestałam podjadać!  Myślę, że to lepszy sposób na zrzucenie wagi niż zaopatrywanie się w tabletki stricte wspomagające odchudzanie bo takie spektakularne efekty są tylko na chwilę, a człowiek świadomy swych poczynań widzi dobre i długotrwałe rezultaty. 


Wiem ktoś może powiedzieć, a to lepiej podjadaj sobie marchewkę; no ale marchewkę pochrupiesz i zaraz znów musisz sięgnąć po coś nowego, a cukierka do ssiesz dłuższy czas, a po drugie jest słodki oczywiście nie tak słodki jak czekolada ale ma na tyle tej słodkości, że da się wybaczyć iż nie jest to ukochana tabliczka czekolady:) 


Jeśli tak jak ja dbasz o ruch aby ciało nie zastygło w jednej pozycji i w miarę pilnujesz odpowiedniego jedzenia ale zdarza Ci się podjadać jak najbardziej polecam do wycyckania całego opakowania takich i to tabletek, które nie tylko załagodzą Twój apetyt ale również zadbają o lepszy metabolizm. 

Ważną informacją jest fakt, że te tabletki mogą już ssać dzieci od 12 roku życia, a więc patrzcie jak są bezpieczne! I kochane mamy zadbajcie o swe pociechy zawczasu:)! Zamiast NImm dwa łakocie i witaminy dajcie mu tabletkę z chromem i cynkiem:) 


Zainteresowanych APETYT STOP MAX zapraszam do internetowego sklepu https://domowaapteczka.pl/, w którym znajdziecie wiele naturalnych suplementów diety. 


Oczywiście moje testowanie nie odbyło by się bez portalu urodaizdrowie na, który serdecznie zapraszam, a być może następnym razem to ty coś przetestujesz:P?? 



19 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że przydałyby mi się takie tabletki bo uwielbiam sobie podjadać między posiłkami xD

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zainteresowałaś mnie tym produktem ;). Ze mnie też łasuch ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że to nie są zwykłe tabletki. Bo osobiście nie wierzę w magiczny sposób zrzucenia kg popijając tylko tabletki;) Trzeba się ruszać i zdrowo odżywiać.
    Fajnie, że te tabletki sprawiły, że przestałaś podjadać, bo czasem jedno ciastko to o jedno za duże i wtedy o wzrost wagi albo stanie wagi w miejscu nietrudno :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie wierzę w tego typu tabletki

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie tabletki działają zazwyczaj na zasadzie placebo ;) Ja nie wyobrażam sobie życia bez podjadania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ciekawe, nie miałam jeszcze żadnych odchudzających tabletek do ssania, może powinnam spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nam silna wola pomaga w niepodjadaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Widząc ten "możliwy efekt przeczyszczenia" to już dla mnie wystarczający punkt, jakoś wszystkie tego typu suplementy mnie od siebie odpychają, bo może i działają, ale takie jedzenie tabletek na dłuższą metę to nie jest dobre rozwiązanie, w końcu każdy lek się musi gdzieś rozłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam problemów z podjadaniem, za to lubie niezdrowe jedzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w takie rzeczy i nie lubię truć się tabletkami :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie mam potrzeby korzystania z takich suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno wyleczyłam się z takich suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie raczej byłby problem z systematycznym stosowaniem, słyszałam, że smak nie całkiem przekonuje :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałyśmy tego typu suplementów i w większości jesteśmy na nie ale w ich przypadku zostawiamy furtkę na działanie psychiczne :) Jeśli komuś pomaga w podjadaniu to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Suplement do ssania to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stawiam na takie suplementy. Jeśli tylko mogę to raczej wolę naturalne sposoby i do takich się uciekam w razie czego ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomina trochę Apetiblock z Aflofarmu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy suplementy na metabolizm mają podobne działanie? Czy również pomagają w odchudzaniu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.