wtorek, 19 maja 2015

NATURALNY MĘTNY SOK JABŁKOWY-royal-apple.



Na naszym rynku konsumenckim jest pełno soków, soczków i napoi owocowych ale jaki wybrać? 
Dzisiaj  wam krótko przedstawię sok marki "Royal apple", której producent "ACTIV"   specjalizuję się w wyrobie naturalnych soków z  naszych naturalnych owoców i warzyw, które są beż żadnych sztuczności. 



Sok jabłkowy  możecie zakupić zamawiając go przez internet np TUTAJ  lub stacjonarnie np. w dobrze nam znanej sieci marketów 
Soki w Auchan, Simply, Piotrze i Pawle, Almie.
Ja miałam możliwość zakosztowania soku jabłkowego, który wyprodukowany jest z  samych świeżych i wyselekcjonowanych jabłek, które są tłoczone w całości, a na 3 litrowy sok składa się aż 5 kilogramów jabłek.


Owoce, które są wykorzystywane do produkcji soku są tak wyselekcjonowane abyśmy pili to co  najlepsze, a więc nie znajdziemy w nim żadnych sztuczności, a przede wszystkim konserwantów. 


Sok znajduję się w dużym kartonowym pudełku typu bag in box; posiada on kranik przez który wydobywamy sok, a więc nie ma możliwości aby nasz przepyszny soczek gdzieś odparował i się ulotnił zatem przez długi czas pozostaje on dla nas świeży. 


Zapewne to opakowanie soku wyróznia się tym kranikiem oraz bogatą informacją na temat pijanego przez nas soku ponieważ na kartonie znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne aby wiedzieć o tym soku. 


Jeśli mam być z wami szczera to nie przepadam za jabłkami ani za sokami z jabłek. Dlaczego? Zazwyczaj są one po prostu zbyt słodkie i wodne ale pijąć sok jabłkowy royal apple całkowicie zmieniłąm zdanie o jabłkowych sokach i na pewno to nie będzie mój ostatni karton:) 


Dlaczego zmieniłam zdanie o jabłkowych sokach? 

  1. Sok jest bez dodatku cukru i to naprawdę czuć, że nie ma tam ani grama dosypanej łyżeczki cukru, która sprawiłaby, że  ten sok nie byłby tak do końca naturalny i dobry jak jest teraz.
  2. Smak jest po prostu dobry, czuć, że mamy do czynienia ze świeżym sokiem tłoczonym z całych owoców. W soku czuć  jabłko, a nie wodę z jabłkiem. 
  3. Kolor soku wygląda bardzo naturalnie jest lekko mętny.
  4. Zapach jest delikatny, świeży i przyjemny i nawet osoba tak jak ja, która nie przepada za jabłkami, czy sokami z jabłek ma ochotę na więcej. 

Sok jabłkowy royal apple jest na tyle unikatowy, że nawet z zamkniętymi oczami poczułabym, że mam do czynienia z nim, a nie z innym sokiem. Właśnie to, że jest bez cukru jest tak wyczuwalne smakiem ,że pijąc inne soki ma się je ochotę od razu rzucić w kąt i sięgnąć po ten  naturalny prawdziwy. 


Pomijając dobre walory, smakowe, zapachowe i kolorystyczne trzeba tu producenta pochwalić za kranik, dzięki któremu sok bardzo dobrze nalewa się do szklani bez  obawy o jego wylanie na blat. 


Po wypiciu całego kartonu soku ma się ochotę po prostu na więcej i więcej.
Naprawdę polecam:) 

19 komentarzy:

  1. Mmm musi być pycha uwielbiam takie naturalne soki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajne są te soki, zawsze doceniam naturalność w produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opakowanie ma sok, na pewno jest pyszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też piję ten sok. Jest pyszny. Uwielbiam ten kranik, chociaż za pierwszy razem mocno się nad nim namęczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sok jest przepyszny, mi bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te "popularne" soki jabłkowe w ogóle nie smakują, jak jabłka. Kupiłam sokowirówkę i sama zrobiłam sok jabłkowy, najlepszy na świecie <3 Nie lubię tych kupnych soków, ale ten może być dobry ^^"

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczki jabłuszkowe- pyszności. Ja podobny uwielbiałam sobie przywozić zza granicy swego czasu. Teraz jednak staram się nie używać soków w kartonach ze sklepów, a sama wyciskam szklaneczkę jeśli mam ochotę. Sokowirówka bardzo pomaga. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniammm, uwielbiam pyszne naturalne soki, mam wyciskarkę ale rzadko z niej korzystam . wolę kupić gotowy sok

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszny jest, moje dzieci za nim przepadają i na pewno zdrowszy niż napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo,jak są dostępne w biedronce,to muszę kupić i spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie przepadam za kupnymi sokami z jabłek bo mają właśnie cukry i konserwanty ale prawdziwy sok z jabłek uwielbiam ;)
    tego z biedronki nie próbowałam więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłam ten sok u teściów i bardzo mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go skosztować koniecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te soki często goszczą w moim domu. Pyszne i nareszcie bez cukru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.