piątek, 8 maja 2015

Moje pierwsze buty typu SLIP ON-tenisówki.


Ostatnio zauważyłam, że większość ludzi zaczęła się przerzucać na buty typu SLIP ON zatem i ja postanowiłam na jakieś się skusić:) Zamówiłam je we wtorek, a dostałam wczoraj, a więc bardzo szybko.  Zamówienie złożyłam na allegro i stwierdziłam, że podzielę się z ta informacją bo buty, które do mnie przyszły są takie jak na obrazku i do tego za niską cenę:) 



Zamówiłam dwie pary. Jedne takie bardziej na co dzień lub na imprezę ,a drugie po porostu na szybki spacer, rower, czy wypad do piasku (plac zabaw z siostrą) itp. Zaraz sami zobaczycie dlaczego:) 


Aukcja na allegro, gdzie można kupić te buciki KLIK.
Za buty w panterkę zapłaciłam nie całe 19 zł, a za koronkowe 15 zł plus przesyłka 10 zł i za nie dużą kwotę mam spoko buty:) 


Nie wiem jak wam ale mi panterka bardzo przypadła do gusty. 

38 komentarzy:

  1. Ja jednak pozostaję wierna tenisówkom w kwiatki - ostatnio takie piękne wzory pokazują się w sprzedazy, że juz sama nie wiem, które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się marzą te buty ! :) są piękne.. jak na razie czekam na moje zamówione Roshe Run.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wciąż zastanawiam się nad kupieniem slip onów, ponieważ moja praca raczej nie pozwala mi na tak "luźne" stroje. Często trzeba być pod marynarką...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę tradycyjne czarne tenisówki, pasują mi do wszystkiego, ale te też są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka świetna <3 Lubię buty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne, szczególnie te drugie

    OdpowiedzUsuń
  7. mi 2 bardziej się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie pary bardzo mi się podobają i z pewnością są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie cierpię zwierzęcych motywów, więc na panterkę bym się nie zdecydowała... ale na te drugie, hm... ^^"

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowe świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już jedne w tym typie. Są super. Wybrałam takie na grubszej podeszwie- platformie. Bardzo je lubię i doceniam za wygodę. Panterę bym Ci podkradła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie panterka i mi bardzo się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tego typu, tylko, że całe zielone ;) Panterka ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie, ale piękne *-* A na te koronkowe się jeszcze nie natknęłam. Też mi się marzą slip ony, chociaż mam już butów bez liku, więc trochę mi głupio kupować kolejną parę ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziutkie, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam slip on! mam jedne jak na razie, poluje na nastepne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ale takie czarne, są bardzo wygodne :) Ale na cieplejsze dni odpadają

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne<3
    ja uwielbiam takie cichobiegi:))

    OdpowiedzUsuń
  19. te w panterkę mistrzowskie ,3 planuję takich zakup :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  20. Panterkowe bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarne przepiękne;) z resztą panterka też super

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne są i przede wszystkim wygodne. A zakłada się błyskawicznie. Ja takich mam kilka par i chętnie sobie noszę. Dzieci moje też jak takie mają to są zachwycone. Na https://butymodne.pl/buty-sportowe-dzieciece-dla-dzieci-c25959.html muszę zobaczyć czy są w dobrej cenie tego typu buciki, zaraz się zrobi ciepło to będzie trzeba powoli kompletować garderobę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.