czwartek, 14 maja 2015

Hada Labo Tamagohada AHA+BHA Face Wash Foam-Moja pierwsza Japońska nowość:)



Azjatyckie kosmetyki używam już nie cały rok ale zazwyczaj były to kosmetyki marek Koreańskich, nawet jeśli sklepy typowo z Azjatyckimi kosmetykami miały w swojej ofercie Japońskie to było ich dosyć mało.  Ostatnio serfując po internecie znalazłam nową wyjątkową stronę http://japanstore.pl/index.php 




Dlaczego ta strona jest wyjątkowa?
Znajdziemy tam wiele, wiele kosmetyków wprost  od producenta z Japonii, a więc nie musimy się martwić o  kosmetyczne podróby, a do tego w ofercie znajdziemy wiele kuszących perełek.  


Ja aktualnie będę  testować piankę do demakijażu, która zawiera w sobie między innymi kwas glikolowy (AHA).
Już nie mogę do czekać się efektów:)  

Wszystkie zdjęcia (oprócz pianki) pochodzą z internetowego sklepu http://japanstore.pl/index.php

13 komentarzy:

  1. Pianka z kwasem glikolowym- brzmi ciekawie. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi. Czekam na recenzję. ZObaczymy co to za cudo ;) Pozdrawiam ciepło, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tej pianki :)
    Super blog, zatrzymam się tu na dłużej :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk, czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że lubisz azjatyckie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt - tylko czekać na recenzje
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szukam dobrego kremu do twarzy z wysokim filtrem, ale taki, który nie przetłuści mi mordki. Wiem, że Azjatki używają pełno tego typu specyfików. Może masz coś godnego polecenia? :3 Jadę nad morze w sierpniu i nie chcę wyglądać jak burak :<

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ta pianka okaże się dobra to też mogę sobie ją zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tych japońskich kosmetyków :). Sama od kilku dni mam piankę do oczyszczania twarzy shiseido a to moje pierwsze spotkanie z nimi i jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.