czwartek, 14 maja 2015

Poznaj sklep EcoHaeven


Internetowych sklepów z kosmetykami jest tak pełno, że czasami można się pogubić, a więc, który wybrać na swe zakupy? 
Myślę, że ostatnio nastała moda na bycie ECO zatem warto sięgnąć po kosmetyki, które również i w tym temacie mają coś do powiedzenia.



A więc jeśli i Ty kochasz otaczającą Cię naturę postaw na kosmetyki, które stworzone są z naturalnych i ekologicznych upraw jak np. maska łopianowa  receptury Babci Agafii.


W swoim czasie również stosowałam maseczki tej firmy i myślę, że i wiele z was już je miało. Czy warto?
Jak najbardziej.
A jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o mojej opinii zapraszam Tu:) 


29 komentarzy:

  1. Takich sklepów jest naprawdę teraz wiele, znałam kilka których już nie ma. Ciężko chyba się utrzymać na tym rynku. Z chęcią zajrzę co tam ciekawego oferują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na skarbach syberii najczęściej kupuję rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te rosyjskie kosmetyki nie sprawdzają się ;)
    Ale za polskimi eko jestem jak najbardziej ZA ;) np. Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się bliżej przyglądnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą maskę w zapasach, zobaczymy. Lubię eco kosmetyki, muszę zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji stosować tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie znam tej maski :). Rosyjskie kosmetyki bardzo lubię, miałam ich już trochę i jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę maskę drożdżową, ja jednak ją kupuję stacjonarnie w Krakowie. Niemniej jednak fajnie wiedzieć, że istnieje sklep internetowy zajmujący się ich dystrybucją sprzedażą :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio testuję różne maseczki, więc może sobie coś zamówię :3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskę z Bani Agaffi miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na tę ostatnią maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zacząć stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również ciekawią kosmetyki banii agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również ciekawią kosmetyki banii agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaraz lecę, akurat przypływ gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie orientuję się w internetowych sklepach kosmetycznych, bo zawsze kupuję stacjonarnie, ale z pewnością ich pełno jak i wszystkiego w internetach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tylko drożdżową ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.