czwartek, 28 maja 2015

Czwartek:Co bardzo interesującego przyniósł Pan kurier?



Ostatnio przeglądając jakąś kolorową gazetę natrafiłam na reklamę intrygujących opasek na ręce, które mają informować ''nosiciela'' o  promieniowaniu słońca na naszą skórę, czyli o potrzebie jej ochrony itp. Wydało mi się to bardzo intrygujące i ciekawe, a tu nagle parę dni później dostałam wiadomość marketingową http://www.beliso.eu/ o możliwości przetestowania tego cudeńka:) No jakbym zgodzić się nie mogła:)?



Dostałam 5 opasek-jedna opaska na jeden dzień i  już mam pomysł jak je wykorzystać. 5 Opasek, czyli 5 rożnych sytuacji, gdzie główną rolę odgrywają promienie słoneczne. 
Jesteście ciekawi efektów?
Bo ja bardzo! Już nie mogę się doczekać testowania! 

Więcej o produkcie przeczytacie http://expertosun.eu/


31 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak to cudo się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Czekam aż napiszesz coś więcej na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ale fajne ! czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magia *.*♥
    Jak to cudo działa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie gdzieś o tym ostatnio czytałam i bardzo mnie ciekawią te opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego kuriera witałabym z uśmiechem na ustach. Fajny gadżet. Ciekawe czy się sprawdzi. Miejmy nadzieję, że tak :) Dla mnie to nowość. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, ale dostałaś tylko same opaski?krem powinni dodać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak same opaski: Jeśli chodzi o krem to obojętnie jaki ma być z filtrem :D

      Usuń
  8. słyszałam coś o tych opaskach, jestem ciekawa czy są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie słyszałam o takich opaskach, jestem bardzo ciekawa Twoich testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tych opaskach. jestem ciekawa :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba 1 raz o czymś takim słyszę, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa ich jestem :) pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ich jestem :) pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super sprawa, jestem ciekawa jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy produkt, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo pierwszy raz u Ciebie czytam o takich opaskach, ciekawe jak się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jak się sprawdzą w praktyce. Z chęcią sama bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.