sobota, 11 kwietnia 2015

Mizon Water Volume Aqua Gel Cream- fajny nawilżający kosmetyk do cery mieszanej....



Lekki nawilżający żel znajdziemy w ładnej i przyjemnej dla oka niebieskiej tubce, a ta  znów znajduję się w niebieskim kartonie, na którym znajdziemy etykietkę z informacją (w języku polskim) z jakim produktem/kosmetykiem mamy do czynienia. 



Zapach jest bardzo delikatny i szybko ulatniający się. 
Konsystencja żelu jest jak najbardziej żelowa.
 Jest to konsystencja bardzo delikatna i szybko wchłaniająca się, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, czy filmu, nie powoduje świecenia się skóry.  Żel ma kolor biało-przezroczysty.


Żel bardzo dobrze rozprowadza się na skórze  z tym, że trzeba go trochę na opuszki palców nałożyć bo on tak szybko się wchłania, że czasami nie da się nadążyć z nasmarowaniem twarzy, szyi i dekoltu. 


Plusem jest opakowanie, które funkcjonuję bardzo dobrze przez cały czas bo spokojnie od początku do samego końca da się żel  wycisnąć bez gniecenia tubki. 


Żel kosztuję 24 zł, a więc nie drogo jeśli mamy do czynienia z kosmetykiem Koreańskim i do tego aż 50 ml, które starczy na długi czas. 

Działanie, żelu uznaję za bardzo dobre;
+ delikatnie nawilża skórę
+ nie zatyka porów
+nie tworzy tłustej warstwy, a więc nadaję się idealnie na dzień pod makijaż 
+jest to, żel bardzo lekki zatem idealnie sprawdzi się w okresie wakacyjnym
+delikatnie koi podrażnienia
+/- czasami czuć efekt chłodzenia
+ nadaję się dla każdej cery ale osoby z tłustą, czy mieszaną (tak jak ja) będą bardzo zadowolone bo obejdą się bez dodatkowego świecenia 


Mamy też kilka minusów: 

-żel świetnie się wchłania w skórę co jest plusem ale można też niby nałożyć grubą warstwę i zostawić jako maskę-nie da się tego zrobić bo nie wiadomo jak dużo na siebie nałożymy to zaraz żel wsiąka  w skórę (chyba, że pół tubki bym nałożyła na buzię) jako maska odpada
-czasami ściągał skórę twarzy-niby fajnie nawilża, a tu nam ją ściąga od czasu do czasu-zazwyczaj zdarzało się to wieczorem, a więc po dokładnym oczyszczeniu skóry (peeling itd) może on być za delikatny  w działaniu tzn. lepiej się sprawuje jako lekki krem na dzień 


Ogółem żelik jest fajny ale miałam jego kolegę aloes i był lepszy zatem ponownie po ten bym się nie kusiła i przeważyło u mnie to rzadkie ale bywało ściągnie twarzy. 
Aczkolwiek nie ma co ukrywać, że jeśli jest się fanem tak jak Ja Azji i kosmetyków itp to warto w to zainwestować bo jest to jeden z tańszych produktów. 

Dostępność;  asioanstore

14 komentarzy:

  1. Na pewno na lato będzie dobry, lubię jak się szybko wchłania krem.
    .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę :) Podoba mi się takie niebieskie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie proste opakowania :) Warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego, co widze robi wiele dobrego, a do tego ma bardzo ładne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie żele za bardzo się u mnie nie sprawdzają. Ciekawa jestem jak byłoby w przypadku tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi świetnie, ale na razie zapasy mi nie pozwalają na zakup ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat całą cerę mam suchą, więc on nie dla mnei.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubimy takie żelowe konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam skórę mieszaną, więc żel idealnie by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ciekawy i myślę ze mogłabym być z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.