piątek, 10 kwietnia 2015

Ciekawe plasterki na zaskórniki (wągry) ??


Najpierw zaczniemy od  Plasterków oczyszczających nos firmy Skin Food ponieważ takie plasterki na pewno miałyście w swojej kosmetyczce bo są one u nas łatwo dostępne-może akurat nie tej marki ale są w prawie każdej drogerii. 


Opakowanie, w którym znajdziemy jeden plasterek na nos jest zwyczajne nie licząc jajka na obrazku, który ma być składnikiem przewodnim plasterka.
To właśnie z tyłu na opakowaniu znjadziemy opis białka jajka, który ma bardzo dobre działanie na naszą skórę.


Tak o to prezentuję się plasterek na nos, który przylepiamy na oczyszczoną i suchą skórę po czym po 10 minutach ściągamy.  JA trzymałam 15 :D

Plasterek bardzo dobrze się trzyma nosa-nie odkleja. 

Osobiście nie mam większego problemu z zaskórnikami na nosie zatem oczyszczanie plasterka było delikatne, bardziej on to miejsce wygładził. 
Na plasterku nie było widać żadnych kropek. 


Bardziej jednak zaintrygowały mnie inne plastry bo takich jeszcze u nas nie widziałam!


Plastry na brodę oraz miejsce pod nosem.
Jak miejsce nad ustami mam łądne tak broda nie koniecznie pięknie się prezentuję zatem miło mnie zaskoczyły takie plasterki.


Pierwsze co rzuca nam się w oczy jest  śliczne opakowanie plasterków.
Następnie same plasterki, których strona do przyklejenia jest pokryta jakimś delikatnym żelem, który trochę pachnie alkoholem (na szczęście to mało wyczuwalny zapach). 


Plasterki bardzo dobrze trzymają się skóry zazatem spokojnie przez 30 minut je na sobie przytrzymamy. 

No właśnie stosowanie jest takie samo jak przy plastrach na nosach, tylko trzymanie ich jest dłuższe. 

Te plastry na brodę mnie zafascynowały bo faktycznie oczyszczają skórę jednakże abym mogłą się wypowiedzieć o ich zbawiennym działąniu na zaskórniki musiałabym jeszcze raz je użyć, a niestety nie mogę:( 

Plasterki dostałam do zamówienia jako gratis od http://azjatyckizakatek.pl/ i nie są one dostępne do kupienia:( Pierwsze są ale drugie już nie.


I tak jak się kobieta obklei wygląda strasznie ;D 



24 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam takich plasterków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami używam takich plasterków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam niestety wągry na nosie ale są raczej zamknięte i nic na nie nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt,nie słyszałam o nim;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich nie mialam:/ obseewujemy? Daj znac :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sprawa z tymi plasterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, że oczyszczają, chętnie bym je kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś na nos, ale ich ściąganie bardzo bolało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jedynie trochę wągrów na nosie, sporo plastrów już próbowałam, ale nic nie działa. Są pozamykane i jedynie wycisnąć je można.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe plasterki... szczególnie te na brodę i pod nosek :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałyby mi się ale o nieco ,,mocniejszym" działaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że są też na okolice ust, podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie można kupić tych na brodę, bo przydałyby się.

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm słyszałam, że na dłuższą metę te plasterki nie są najlepsze. nie oczyszczają porów całkowicie i powodują ich powiększanie. ciekawe jak długo je stosujesz i czy zauważyłaś coś podobnego? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo by mi się takie przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o produkcie, ale super opcja. Ja na szczęście wagrow nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rozwiązanie na pozbycie się wągrów.

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie : http://alterations-passion.blogspot.com/2015/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś używałam coś podobnego, bez szału dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, ale jakoś nie bardzo wierzę w takie plasterki..

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nigdy takich plastrów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.