środa, 8 kwietnia 2015

HOLIKA HOLIKA Petit BB Cream #Essential


Jeśli chodzi o ten krem BB to mam do niego wartość sentymentalną:D Trochę to śmiesznie brzmi ale, gdy zaczynałam przygodę z kremami BB to on jako pierwszy okazał się tym jednym z tańszych i dobrze kryjących kremów.

Za 30 ml zapłacimy 28 zł. Ja już korzystam z 3 tubki, a zawsze kupuję na allegro TUTAJ. Krem należy do bardzo wydajnych. 



Jak zapewnia producent krem ma nie tylko dobre właściwości kryjące ale również wspomaga walkę z zmarszczkami i uelastycznia skórę.  Jeśli chodzi o krycie  to zgadzam się w 100 % jeśli chodzi o walkę ze zmarszczkami to myślę, że przez to, że ma wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF30 pomaga w walce ze zmarszczkami bo to słońce jest największym wrogiem skóry :) 


Krem ma dużo plusów ale i minusów:) 

+bardzo fajnie kryje niedoskonałości cery
+ujednolica kolor skóry
+kryje zaczerwienienia
+wygładza cerę
+chroni przed promieniami słonecznymi
+rozświetla skórę twarzy i odbija światło przez co wydaje się ona zdrowsza i młodsza
+nie zatyka 
+fajna lekka konsystencja, która bardzo dobrze rozprowadza się po skórze
+ krem po nałożeniu na skórę dostosowuje się do niej kolorystycznie tzn. wygląda to tak jakbyśmy nie mieli żadnego kremu...
+ nie podkreśla suchych skórek


-krem utrzymuję się krótko na skórze około 6/8 godzin, czym cieplej tym krócej będzie on na naszej buźce
- to cudowne rozświetlenie na twarzy z czasem przechodzi z zwykłe świecenie się skóry, wygląda tak jakby była tłusta zatem potrzebne nam jest coś matującego
- zbiera się w w zewnętrznych kącikach oka podkreślając nasze mimiczne zmarszczki
-jak po nałożeniu świetnie kryje to z godziny na godziny to krycie zanika jak i sam krem BB



Podsumowując: Nie jest to idealny krem ale lubię do niego wracać co może o tym świadczyć 3 tubka bo, gdy cały dzień siedzę w  domu i przychodzi okazja do krótkiego wyjścia lubię nim własnie pokryć buzię. 

32 komentarze:

  1. Faktycznie krycie ma bardzo dobre patrząÔc na Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krycie ma dobre :o) a opakowanie przesłodkie... ta kicia :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świecenie mnie martwi, chyba jednak nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za BB kremami. Ale różnica widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam, ale krycie rzeczywiście ma ok jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie te kremy nie sprawdzały się, ale ten jest przyzwoity na pierwszy rzut oka, jednak jeśli ściera się szybko, nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na lato zawsze sięgam po BB :-) chętnie bym go przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się jego krycie, ja używam BB z Ingrid i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie opakowanie ;) Fajnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Calkiem niezle krycie jak na taki produkt! Jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  11. kremy BB zawsze mnie rozczarowują, przestałam na nie wydawać pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi kremy BB nie pasują :) ale za to więcej dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że szybko "znika", ale ma tyle plusów, że można mu to przebaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy tego kremu, ale czytając Twoją opinię byłabym skłonna go kupić, dobrze kryje i posiada tak wysoki filtr? Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zielono-niebieską wersję i jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam jeden krem BB, który kompletnie nie krył, no i sprawiał, że cera się ciągle świeciła. Od tej pory z nimi nie kombinuję, wolę pozostać przy fluidach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam zieloną tubkę i krycie było super tylko odcień zbyt szarawy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda dobrze, ale jednak ma kilka wad, które są dość znaczące przy mojej tłustej cerze :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam takiego prawdziwego kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, a już mnyślałam że raki fajny
    może jakby go przypudrować , to by nie znikał z twarzy

    OdpowiedzUsuń
  21. kremy BB właśnie takie są, że ich krycie jest delikatne i stosuje się go do skóry mało problematycznej :) Polecam na problemy ze świeceniem i szybkim znikaniem położenie pudru ryżowego bądź transparentnego to zmatuje i przedłuży trwałość :) Np. z KOBO

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałam by wypróbować taki oryginalny bb :)

    OdpowiedzUsuń
  23. może wypróbuję kiedyś :) bo w sumie nigdy nie miałam azjatyckiego kremu bb

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ma fajne opakowanie - zawłaszcza tego kota :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym się po nim świeciła po godzinie:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.