środa, 29 kwietnia 2015

SOMANG Milk Body Essence 400ml z mlekiem-cudowne nawilżanie i zapach.



Jeśli chodzi o Koreańskie kosmetyki to ciągle jestem w stanie ich testowania i próbowania ale ostatnio zauważyłam ,że opisuję dużo kremów do twarzy itp., a mało do ciała zatem trzeba było to nadrobić:) 

SOMANG Milk Body Essence to balsam do ciała, który pokochałam już od pierwszego zastosowania ponieważ pięknie pachnie i otula swym zapachem moje ciało niczym perfumy. 



Przyjemny zapach to pierwsza rzecz, którą zauważyłam, a raczej poczułam w trakcie nakładania balsamu na ciało oraz to, że utrzymuję się on na mojej skórze przez dłuższy czas.
I muszę tu was zapewnić, że nie pachnie mlekiem:) 
Sama nawet nie wiem czym on do końca pachnie ale te wszystkie składniki, które w sobie zawiera (nie wiem jakie bo hmm nie potrafię odczytać składu) pięknie się ze sobą zmieszały. 


Plusem jest i bardzo delikatna, a zarazem masna konsystencja, która również delikatnie otula nasze ciało. Szybko się wchłania w skórę, nie tworzy żadnych maz, oraz nie postawia tłustego filmu na ciele.  Balsam jest koloru białego. 


Działanie:
Balsam działa bez zarzutów...Bardzo dobrze nawilża skórę, regeneruję ją, wygładza i pozostawia świeżą, pachnącą oraz wypoczętą:) Aktualnie skończyłam moją 400 ml butelkę i również zauważyłam ,że skóra ciała ładniej się prezentuję wizualnie dla oka-nie tylko naszego. 
Dodam tylko ,że to pierwsze 400 ml ,które mi się nie znudziło, a wręcz odwrotnie! 


Buteleczka i jej szata graficzna jest bardzo miła dla oka.
  Na etykiecie mamy słodką krówkę:) 
Dodatkowo butelka posiada dozownik, który przez cały czas działa bez zarzutów i spokojnie ostatnie krople balsamu nam wyciśnie...

Ja nie zauważyłam żadnych minusów i na pewno nie będzie to moja ostania butelka bo cudownie nawilża ciało itp. oraz sprawia, że pięknie ono pachnie.

Dostępność
Wiadomo- tylko i wyłącznie internet wiele osób na to narzeka; ja w tym nie widzę żadnego minusa ponieważ internet mają wszyscy( zazwyczaj) albo jest tak łatwo dostępny, że nie ma problemu aby zrobić zakupy przez niego. 
Cena-nie całe 38 zł.  Nie jest to mało ale czasami w naszych drogeriach znajdziemy jeszcze i droższe balsamy do ciała, a więc jak mamy więcej kasy to można się odchamić i kupić:D 


18 komentarzy:

  1. ciekawe, ale jakoś nie mam przekonania do kosmetyków z dalekiego wschodu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, ale może się przekonamy po wpisach Magdy :))
      Balsam jest jednak interesujący, fajna konsystencja i ta krówka!

      Usuń
  2. Nie próbowałam, ale brzmi zachęcająco!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta krowka mnei przekonala :D jest slodzisna. A tak serio to wydaje sie byc dobrym kosmetykiem - takim innym do naszych. Poki co na balsamy jakos nie narzekam, ale zazwyczaj kupuje te same lub podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka krówka :o) a balsam wydaje się dość ciekawy :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem mam lekkie opory przed zamawianiem produktów tak wyłącznie przez Internet, gdyby był dostępny stacjonarnie brałabym w ciemno. Wydaje mi się, że to absolutny hit. A dobrego nawilżenia nigdy dość. Trzeba dbać o skórę. Uwielbiam takie balsamy po prysznicu :) Super. Pozdrowieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zakupy w internecie są na minus, ponieważ nie mam konta bankowego. Poproszę mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie :) Lubie takie produkty do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę, ale chyba nie będę miała okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki o pięknych zapachach, chętnie bym się w ten balsam zaopatrzyła, jednak jego cena jak dla mnie jest za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie produkt bardzo zaciekawił, tym bardziej że na co dzień nie ma się styczności z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego długiego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  12. Opis bardzo mnie zaciekawił, szkoda, że nie czuć zapachu przez monitor :p

    OdpowiedzUsuń
  13. I do tego pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.