niedziela, 5 kwietnia 2015

[TonyMoly] Intense Care Snail Foot Mask-nawilżamy stópki...


Wczoraj było o pielęgnacji naszych paliczków tym razem zadbamy o stopy, które zasługują na naszą większą uwagę bo w końcu  przez całe życie nas noszą :D 



Tym razem nie mamy słodkiego opakowania ale to co je wyróżnia to muszelka ślimaka, a jak zapewnia producent w masce znajdziemy ekstrakt z wydzieliny ślimaczej. 


Intense Care Snail Foot Mask  ma za zadanie nawilżyć i odżywić naszą skórę stóp.

Zanim nałożymy na stopę nasze ''skarpety'' trzeba stópki umyć, a następnie osuszyć. 


Wkładając nasze stopy do białej skarpety czujemy chłód, który jak szybko się pojawia tak i szybko znika.
Wsadziwszy moje stopki do skarpetki i wyczułam ,że tej maski nie tam w środku aż tak dużo i pomyślałam sobie co to za badziewie?


Jednak, gdy po 20 minytach ściągłam skarpetki i poczułam efekt to zmieniłam zdanie. 


Z opakowania wyciągamy porządną, dużą białą skarpetę, która jest złożona na pół jak ją rozłożymy naszym oczom ukazują  się dwie ''stopy''

Odrywamy je od siebie i w miejascach, gdzie to zrobiliśmy mamy wejście na naszą stopę. 


Skarpety są zrobione z porządnego tworzywa tzn. nigdzie w trakcie nakładania mi się nie potargały...


Po upływie 20 minut możemy cieszyć się idealnie gładkimi, miękkimi i odżywionymi stopami.
Można rzecz, że ta maska to mały opatrunek na potrzebujące nawilżenia stopy. 


Koszt takiej maseczki to 10 zł i myślę, że jeszcze kiedyś się pokuszę. 

20 komentarzy:

  1. Jak na tak fajne działanie, 10 zł to niedużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od pewnego czasu zbieram się za kupno takiej maseczki :) Stópki też potrzebują domowego spa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie nawilżające skarpety testować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam takich skarpet.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fany zabieg
    moim stópkom by się przydała dawnka porządnego nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zimie takie nawilżenie to chyba wszystkim stópkom się przyda :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam w planach wypróbowanie takich skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmiesznie wygląda, ale widzę, że jest warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to coś dla mnie, muszę bardziej zadbać o stópki bo już nie długo będą odsłonięte

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie to to się nie prezentuje jednak jak działa to może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czas zadbać intensywniej o nasze stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś podobnego cuda z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty wynajdujesz produkty :D :D ale CI powiem ze czesto mocze stopy bo to mi wanne zastepje, ale takie skarpetetczki tez bym sie skusila!! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa! Skuszę się jak ją zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.