sobota, 18 kwietnia 2015

Zaczynam testowanie z Ekoskin.pl


Wczoraj będąc w pracy mama dała mi znać, że przybył do mnie Pan kurier z paczką, której tak naprawdę się nie spodziewałam tak szybko;)  Paczuszka przyszła do mnie z internetowego sklepu http://www.ekoskin.pl/



W paczuszce znalazły się dwa kremy do twarzy, a więc mamcia miała nosa bo jeden będzie dla Niej, a drugi dla mnie;) 


Pierwszy krem to ochronny, a drugi jest stworzony z myślą o wygładzeniu zmarszczek. 


Znacie kremy  POSE?

32 komentarze:

  1. Miłego testowania. :) Ja niestety nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych kosmetyków, ale o firmie słyszałam sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji na własnej skórze sprawdzić tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden , jak i drugi mam - lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę testowania. Chętnie poznałabym te kremy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w testach :) Bardzo podobaja mi się te kosmetyki ze względu na aloes w składzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiliśmy się z kremem do twarzy i pod oczy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłych testów, mam od nich kremik, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Składy mają super, ja czekam na swoją paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, miłego testowania i czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden krem z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnei także dotarła wczoraj paczucha Pose i zabieram się za testy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paczka wygląda bardzo elegancko :) Nie znam jeszcze kosmetyków Pose/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :)! Ja kojarzę, ale tylko kojarzę tę firmę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego używania! :) też mam ogromną ochotę spróbować tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam, ale sporo o nich czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowania :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam nic tej marki. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miłego testowania!:) nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy dwa podobne kremy w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tą firmę :) maja kremy dobrej jakości :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tą firmę :) maja kremy dobrej jakości :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.