niedziela, 6 grudnia 2015

TATUAŻE Książka do kolorowania -pomysł na dodatkowy prezent od mikołaja?




TATUAŻE Książka do kolorowania

Wydawnictwo Kaktus
Stron: 128
Format: 220 x 280 mm
Oprawa miękka
ISBN 978-83-65190-11-6
Kod EAN 9788365190116
Cena detaliczna: 19,90 zł

O książce:

Oto kolorowanka zawierająca ponad 120 wzorów tatuaży dla dorosłych. Znajdziecie tutaj zarówno wzory znane z przeszłości, jak i zupełnie współczesne. Wypełniając je wybranymi przez siebie kolorami, wyzwolicie talent artystyczny i ducha kreatywności.
DODAJCIE WŁASNE KOLORY I STWÓRZCIE ARCYDZIEŁO!



O to jeden z tatuaży tych pięknych, pomalowany przez moją siostrę i chyba jeden z lepszych znajdujących się w powyższej książeczce, która będzie fajnym dodatkiem prezentowym dla osób lubiących tatuaże chociaż jeśli mam być szczera, nie które są naprawdę hmm tandetne ;P 






Książeczka zawiera 128 stron i da się tam znaleźć jakieś perełki, które nawet i ja mogłabym sobie wytatuować, gdybym była odważna ale większość jest takich jakby to ująć przedpotopowych ;P?? Ale dla prawdziwych fanów będzie to niezła gratka. Jak dla mnie jest to jedna z gorszych książeczek, które miałam z tej serii. 






Zainteresowanych zapraszam  na stronę http://wydawnictwokaktus.pl/

17 komentarzy:

  1. Widzę siebie z tą książką na nudnym wykładzie, tylko że... kredki nie mieszczą mi się w torbie x_X
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorowanka! Najbardziej chciałabym pokolorować ten obrazek z motylkami...przeuroczy <3
    ________________________________

    Zapraszam na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już ją na blogach, podoba mi się i taka kolorowanka za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją ale jeszcze nie malowałam nic :) mam zamiar używać takich kolorowanek w pracy z dzieciakami starszymi. może ich zainteresują

    OdpowiedzUsuń
  5. My nie pogardziłybyśmy takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie spotkałam się z czymś takim... świetne te kolorowanki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zaprezentowanych tatuaży na żaden bym się nie zdecydowała, ale kolorowanie ich byłoby czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie zrobię sobie tatuaży żadnych ale kolorować bym mogła ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako dziecko nie lubiłam kolorować, więc teraz też nie podeszłabym do tego z entuzjazmem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio polubiłam kolorowanie, tej książki jeszcze nie miałam, ale to pewnie kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dla mnie, ale to dlatego pewnie, ze mam akurat przesyt kolorowanek mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię kolorówek, ale akurat poszukuję pomysłów na tatuaż :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.