czwartek, 17 grudnia 2015

Tołpa botanic , pokrzywka indyjska. antycellulitowy sorbet nawilżający. Pokrzywka nie zła ale i nie rewelacyjna ;D



Pamiętam czasy, gdy to wiele dziewcząt w blogowej sferze zachwycało się kosmetykami z tołpy i pamiętam jak nie raz marzyłam o tym aby w końcu je u siebie mieć, a gdy to się stało to troszeczkę się rozczarowałam. 
Niestety ale moje wyobrażenia co do działania tych kosmetyków były dużo większe-cóż być może jest to spowodowane tym, że nie natrafiałam na te "fajne" kosmetyki- dla mnie ??:P

Nie licząc nie zbyt trafnych poprzednich kosmetyków marki tołpy skusiłam się na ten sorbet z pokrzywki ponieważ był w promocji-zapłaciłam jakieś 11 zł z nadzieją, że o to ten kosmetyk okaże się cudem natury ;).



Antycellulitowy sorbet nawilżający kompletnie nie działa na cellulit zatem jeśli kupujecie go ze względu na to działanie (tak jak ja) to się wielce rozczarujecie. Jeśli zaś chodzi o nawilżanie to jest ono fajne aczkolwiek znajdą się lepsze balsamy/sorbety/masła nawilżające.  Zatem jeśli mam być szczera  to owy kosmetyk w swym działaniu to taki prosty zwyklaczek niczym nie zaskakujący.



Konsystencja jest delikatna, koloru białego aczkolwiek lekko przezroczystego (na zdjęciu tego nie widać ale w trakcie smarowania i owszem). Bardzo ładnie, a przede wszystkim błyskawicznie wchłania się w ciało co ma swoje plusy i minusy; trzeba więcej kosmetyku nałożyć na ciało aby móc spokojnie nasz  sorbecik wsmarować skórę ciała. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warsztaty, czy uczucia lepkości. 


Zapach jest ziołowy tj. pokrzywowy i nie każdemu może przypaść do gustu. Wydajność średnia. 


Podsumowując: Prosty i zwykły sorbet do ciała ;P 

16 komentarzy:

  1. Ojej, myślałam że to będzie jakiś ciekawy kosmetyk, a tu proszę... nie działa T^T
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zwyklaczek z niego... kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pokrzywce spodziewałabym się, że będzie dość dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki nigdy same nas nie wyszczuplą, ani nie zwalczą nam cellulitu, dlatego nigdy nie kupuję wyłącznie pod tym względem kosmetyku i z tą nadzieją :) do tego trzeba większej walki w postaci aktywności fizycznej i odpowiedniej diety, tylko wtedy kosmetyk ma szanse pomóc. Nic się samo nie wydarzy :) za dobrze i za łatwo by było :D
    Ja produkty Tołpy lubię :) często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO tak balsamy same cuda nie zdziałają. U mnie osobiście wystarczą same ćwiczenia aby pozbyć się cellulitu i ewentualnie balsam ujędrniający jak nie nawilżający.

      Usuń
  5. Hmm tego nie używałam - ale lubie kosmetyki tej polskiej firmy - muszę po to sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś go miałam, był dla mnie średniakiem :) i zapach faktycznie ie powalił mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że będzie jednak hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubimy ich kosmetyki, więc może i ten przypadłby nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tołpy nic nie miałam, ale skoro pokrzywa to myślałam, że się sprawdzi.
    Szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.