wtorek, 15 grudnia 2015

Algi pod OCZY - maska algowa od BjuSpa po raz trzeci i mam nadzieję, że nie po raz ostatni :D


Kocham algi i myślę, że nie muszę już nikomu o tym przypominać, a więc dziś na tapetę pójdą algi, które są przeznaczone do pielęgnacji okolic oczu. Niestety mnie osobiście ciężko samej zalepić me oczęta, a więc wykorzystałam te algi na całą swoją buźkę z tym, że nałożyłam je również blisko wewnętrznych i zewnętrznych kącikach oka. 


Maski algowe są przeznaczone dla każdego typu cery oraz mają szeroki zakres działania. 


BjuSpa  to sklepik lub akcja internetowa (kto jak woli), który ma  w swej ofercie wiele alg  do zaoferowania. Ta o tutaj dziś przez ze mnie przedstawiona tj. "maska algowa Peel-Off" to już trzecia tej marki i muszę przyznać, że są znakomite. 


Nasza maseczka algowa jest sproszkowana w formie białego drobno posiekanego proszku, który mieszamy z odpowiednią ilością wody-przy czym taki zestawik energicznie mieszamy do uzyskania jednolitej i gładkiej masy (trochę budyniowej).


Następnie maseczkę w szybki sposób nakładamy na naszą buźkę ponieważ, gdy już ona przeschnie na twarzy zrobią nam się małe "kalafiorki" a jednolitej masy na twarzy będzie brak. Zrobiłam dla was specjalnie zdjęcie takich kalafiorków:D  Oczywiście nie ma to żadnego wpływu na działanie maski aczkolwiek jednolitą maskę z buźki lepiej się ściąga. 


Po 20/30 minutach maseczkę ściągamy i możemy cieszyć się gładką, miękką, nawilżoną i zdrową skórą. 
Ta maseczka dodatkowo działa przeciw zmarszczko-wo i ja osobiście, dzięki tej maseczce delikatnie "wypchałam" moje zmarszczki ''uśmieszku" i to wszystko za pierwszym zastosowaniem. A co to będzie po kilku sesjach?!


Naprawdę goraco polecam maseczki od BjuSpa ;)! 
Bardzo dobre działanie i  przystępna cen na każdą kieszeń. 

16 komentarzy:

  1. uwielbiam algi, to mój ulubiony rodzaj maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do alg jakoś nie potrafie się przekonać :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam algi, ale śmieszne te kalafiorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, kalafiorki brzmią uroczo xD Maska musi działać cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam algi <3
    ____________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Algi działają świetnie i strasznie mnie kusi by je wypróbować w końcu u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wielki problem z sińcami pod oczami. Muszę to wyróbować może mi pomoże ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą maseczkę pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za dużo jej nakładasz? :D
    Co jak co - maseczki algowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam spirulinę, i strasznie śmierdziała, ale w sumie coś za coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co raz bardziej podobają mi się te maseczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.