sobota, 12 grudnia 2015

PharmaCF, No 36, Wygładzający peeling do stóp gruboziarnisty-cudowna wersja mini ;D



Kosmetyki do stóp No 36 to dla mnie bomba kosmetyczna  ponieważ są to jedne z lepszych kosmetyków do stóp jakie kiedykolwiek miałam,
 a uwierzcie mi, że przetestowałam ich już wiele 
(chyba nawet całą serię), dzięki portalowi http://udziewczyn.pl/ 
i mogę śmiało stwierdzić, że za niską cenę mamy bardzo fajną jakość. 


Tym razem  wygładzający peeling do stóp gruboziarnisty z naturalnym pumeksem jest tu wersji mini ponieważ w tubce mamy dosłownie tylko 50 ml produktu. Ja już kiedyś miałam większą wersję ale uważam, że ta jest bardziej urocza,
 a przede wszystkimi idealna na wyjazdy! Często w swoich mini kosmetykach w kosmetyczce zapominamy właśnie o produktach, które mają pielęgnować naszą skórę stóp. 


Troszkę producent przesadził pisząc, że jest to peeling gruboziarnisty ponieważ drobinki peelingu są raczej średnio grube, a więcej znajdziemy tych małych kuleczek, które nie zawsze są widoczne na pierwszy rzut oka. Pomimo tego peeling bardzo fajnie złuszcza naskórek oraz wygładza stopy i pozostawia je gładkie i bez "obszarpanych'' skórek. Możemy cieszyć się gładkimi piętami, a nie świecić chropowatą i nie ładną skórą stóp. 


Peeling ma konsystencję kremową , białego koloru z domieszką niebieskich drobinek. 
Trzeba pamiętać o tym, że peeling działa już po pierwszym zastosowaniu, a co najważniejsze nie trzeba go wykonywać nie wiadomo jak długo-naprawdę wystarczy kilka sekund masażu okrężnymi ruchami aby stopki były gładkie i miękkie.  


Podsumowując: Niska cena i znakomite, a przede wszystkim szybkie działanie, które sprawia, że nie trzeba wstydzić się własnych stóp!:)


25 komentarzy:

  1. Coś takiego przydałoby się moim stopom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma znana, ale nigdy nie próbowałam. Teraz się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się na konkretnego zdzieraka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada, przyda się w mojej łazience :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling wydaje się być naprawdę świetny! :))
    ____________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie zawsze zastanawiam się nad tymi kosmetykami no36 co one są warte. Może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten peeling przydałby mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie uważam że produkty tej marki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię kremy ten marki do stóp, peelingować wolę pumeksem

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki sam krem i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, gdybyśmy miały to pewnie byśmy używały :P

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i stosuje i ejstem zadowlona ta gruboziarnistosc to jakies klamstwo ale : dziala! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia - zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki. Fajnie poznać coś nowego ;)
    PS. Bardzo fajny blog! Cieszę się, że tu trafiłam. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kosmetyki do stóp! ale peeling narazie najlepszy używałam od skincare!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam specjalnego peelingu do stóp, jednak wydaje się być ciekawy i z chęcią bym to dla niego zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko używam bo moje stopy nie są wymagające ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie wszelkiego rodzaje specyfiki do stóp :)

    Pozdrawiam i miłego wieczoru :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie stosuję, ale moja mama tak i jest z tego produktu bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki peeling to absolutnie by mi się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  23. to mój ulubiony produkt do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.