wtorek, 26 lutego 2013

Antybakteryjne mydło w płynie do rąk.

Witam serdecznie.

Dzisiaj dosyć krótko oraz na temat.

Przedstawiam wam antybakteryjne mydło w płynie do rąk od http://www.mariza-kosmetyki.eu/

Opakowanie:

Opakowanie mydła jest plastikowe, bardzo praktyczne, posiada one pompkę, która idealnie działa ani razu nam się nie zacina przy jej naciskaniu

Zapach:

Zapach tegoż mydełka jest herbaciany-dosyć przyjemny. 



Wydajność:

Jak dla mnie idealna.
Na moje dłonie wystarcza mi jedno naciśniecie pompki następnie potrzebna jest niewielka ilość wody aby mydło zaczęło się dobrze pienić.

Podsumowując;

Produkt ten wystarcza na bardzo długo.\

Działanie:

Jeśli chodzi o działanie antybakteryjne to napisze tak-
na własne oczy tych bakterii nie widzę, a więc nie mam pojęcia jak idzie z ich likwidacją ;D



Jeśli chodzi o działanie oczyszczające to mydełko te działa idealnie, a nawet lepiej niż zwykle mydła co widać przy jego stosowaniu.
Kolor mydła jest niebieski ale po złączeniu się z  wodą występuje biała piana, która łączy się z dłońmi i wtedy kolorek robi się szarawy przy każdym myciu rąk.

Co najważniejsze po stosowaniu tego mydła moje dłonie są idealnie miękkie,a po jakimś czasie nawet zauważyłam ,że stały się one gładsze.
POLECAM.

Cena: Przeglądałam nowy katalog, i tam tego o to wyżej przedstawionego produktu nie widziałam (być może przeoczyłam go), a więc nie jestem pewna co do jego ceny, a więc nie będe wam jej tu wymyslac.

Oczywiście zapraszam do przejrzenia nowe katalogu ;)

http://www.mariza-kosmetyki.eu/mariza/katalog.pdf


Ps. Aktualizacja:!

Dla zainteresowanych - są te mydełka w nowym Katalogu :) cena 12,60zł

Kupuj kosmetyki Marizy ze stałym 30% rabatem lub zostań konsultantką i odbieraj darmowe prezenty. Darmowa rejestracja na stronie http://www.mariza-kosmetyki.eu/dolacz.php Zapisz się już dziś

54 komentarze:

  1. Uwielbiam takie płyny! Biorąc pod uwagę moją fobie bakterii na dłoniach, to wydajność jest jednym z moich ulubionych plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, gdy nie wysuszają dłoni:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla zainteresowanych - są te mydełka w nowym Katalogu :) cena 12,60zł

    Kupuj kosmetyki Marizy ze stałym 30% rabatem lub zostań konsultantką i odbieraj darmowe prezenty. Darmowa rejestracja na stronie http://www.mariza-kosmetyki.eu/dolacz.php Zapisz się już dziś

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tego typu mydła :) Zapach też zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mydełko, mam skrzywienie na temat idealnej czystości, więc to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbowałabym, mam manię na punkcie mycia dłoni, ale niestety nie mam dostępu do kosmetyków Mariza :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że po nim ręce są gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mydła o lekkich zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbuję :D jak zostałam konsultantką postanowiłam sobie że wypróbuje wszystko co możliwe xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie płyny, są zawsze bardzo odświeżające :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde makabra XD też bym chciała być konsultantką ale jakoś się w tej roli nie widzę :P
    Co do mydła = bajeranckiee!!
    Poza mydełkami dove reszta przesusza skórę i napina :/
    To ja bym dała kasę na to ale nie mg bo kupiłam sis* spodnie a sobie parę butków i marnie z groszem stoję Y.Y Jedyne co kupuję to takie bzdety do 50 zł buty, szampony do 20 i tyle co mogę. Ale szampony starczają widomo na przynajmniej 3 miechy a ja mam downa i każdy prawie szampon muszę mieć = jak upiększający, do słabych, farbowanych(mimo że nie farbuję to tamte bardziej są "odbudowujące"), żeby miekkie były. Takich co nie potrzebuję to łupież i przetłuszczajace się. Po prostu Kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. O, bardzo ciekawe :D
    Fajne, muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o filmowcach to ja nawet nie mam co marzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. póki co używałam takiego żelu z Lidla i uwielbiałam go za to, że potrafił zabić nawet bardzo uciążliwe zapachy na dłoniach np. po krojeniu cebuli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie w lazience i kuchni zawsze mydlo antybakteryjne jest,najczesciej z carrexa kupuje
    x

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą firmą spotykam się co raz częściej ostatnimi czasy :)
    i czytałam wiele pozytywnych opini, więc chyba sama muszę się do niej przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie dla mnie;/ ja i moja wrażliwa alergiczna skóra;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię herbaciane zapachy ;) Mogłabym przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli piszesz,że po jego stosowaniu dłonie robią się gładsze,to muszę się rozejrzeć za tym kosmetykiem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Warte wypróbowania :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że warto byłoby wypróbować, choć zwykłe, tradycyjne mydło póki co mnie nie zawodzi, więc na razie nie będę zbędnie wydawać kasy. Oszczędzanie na wakacje mnie do tego przymusza >.<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdrość nie popłaca - nie polecam <3 Dzięki za koment Madziuu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo - za gładkość duży plus dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dobrze, ze sie mocno pieni..:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie, mydełka takie powstają, a tak naprawdę nie wiemy czy nam pomagają :))

    + obserwuję, zapraszam do mnie, jeżeli masz ochotę! www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam wcześniej tego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A to ciekawe nie słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda bardzo ładnie, miłe dla oka. I lubię jak mydła się pienią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny,uwielbiam wydajne kosmetyki,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie mało ważne jest jakie jest mydło. Ważne żeby myło ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem maniaczką higieny :) dobrze wiedziec o tym żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam z nim do czynienia o ile zapach jest dobry skuszę się na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio kupiłam jakiś dziwny bo się nie sprawdza.
    Musze wypróbować te może będzie lepsze.
    http://sumikoozaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam ostatnio antybakteryjne mydło i byłam bardzo zadowolona, świeży zapach i przede wszystkim wiedziałam,że mam dokładnie umyte dłonie :)

    pozdrawiam,
    www.agata-janicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam kilka antybakteryjnych mydeł. Plus, fajnie że wygładzają dłonie ;D Ale nie używałam go. Może się na niego skuszę <33

    OdpowiedzUsuń
  38. dopiero w pt się wybieram - czasu nie ma. Urki koleżanki jutro i mam długo zajęcia ;/
    Ale jest okej Znajdę coś :D
    fajne w ogóle gwizdanie w trouble maker :p YYy tylko nie podoba mi się że Hyunie widać batki i facio jej rękę podkładał na łono... Dziwne ale nastrojowa muza doprawdy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  39. O! Coś jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. chyba się skuszę, bo wydaję się być fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam na nową notkę :)
    www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.