niedziela, 10 lutego 2013

Próbki od Japan Cosmetics

Witam.
Niedawno dostałam kilka próbek Azjatyckich kosmetyków od internetowego sklepu, na który natrafiłam przypadkiem :D

Próbki te są dołączone do dwóch katalogów.



Próbek jest wiele i zazwyczaj są po trzy próbki danego kosmetyku, który jest opisany i ukazany jak go mamy używać ;)
Z pewnością dam wam znać o jakiejś próbce. 





Niestety muszę z przykrością was poinformować, że tej strony nie ma ;(

Próbki dostałam z tej strony http://www.japan-cosmetics.pl/ ale na nią wchodząć wyświetla mi się tylko brak serwera ;(
Może to coś z moim kompem jest nie tak, a więc mam prośbę aby ktoś z was spróbowałam odwiedzić tą stronę i dać mi znać, czy faktycznie jej nie ma ;P





Ps. Wysłałam im maila i co mi wyskoczyło??
Wiadomość nie dotarła!
Czyżby ta firma zniknęła?? 
Nie mam pojęcia co się mogło z nią stać eh:?

34 komentarze:

  1. U mnie też błąd. Może się przenoszą na inny serwer:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma tej firmy. :(
    Ale próbki fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie działa.
    Oh, ale próbek zazdroszczę. Chociaż niedługo szykuje mi się zamawianie bb kremu z ebaya to może coś dorzucą. Hihi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ale czasami i tak bywa... Jest i nie ma - świat internetu zaskakuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie Twoja azjatycka pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne próbki a na stronie może coś zmieniają i wyślą Ci maila z nowym adresem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś im się zacięło. Używaj i mów jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też się nie otwiera ta strona. Może serwery im się przeciążyły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te azjatyckie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też strona nie chce się otworzyć, dziwne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłali Ci próbki i zniknęli, to podejrzane :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe te próbki będę czekać na opinię

    OdpowiedzUsuń
  13. obejrzeliśmy film, który polecałaś. Japońskie psy są niesamowite. Jak juz pisałam wczesniej miałam Tosa Inu, oglądając film ciagle myślałam o jego miłości i przywiązaniu. Piękna historia, która wzruszyła nawet mojego 15 letniego gimnazjalistę. Cieszę się, że zwróciłaś moją uwagę na ten film. Dzięki Tobie go obejrzałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też pusto, błąd przy wyświetlaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. interesting!!
    i'm your new follower!! if you like mine, do the same!!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też błąd :/ Szkoda, bo mogłaby to być ciekawa firma....
    Zapraszam do sb: http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie to samo :/ dziwne bardzo zwłaszcza że mail nie doszedł :/

    OdpowiedzUsuń
  18. tak samo jak wczoraj z allegro ;-) kurcze, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Weszłam i nie ma tej strony. Po wysłaniu ci próbek zniknęli? Dziwne... uważaj przy testowaniu ;PP

    A tak serio, to będę wyczekiwać twojej opinii.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) dzięki za miły komentarz. Ciekawy blog. Może u mnie zainteresują Cię sesje z azjatyckich Vogue:) Dodaje do obserwowanych w GFC:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może chwilowo wprowadzają jakieś zmiany na stronie, spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie często są problemy z tą stroną nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też u mnie nie działa, dziwne :o

    OdpowiedzUsuń
  24. A u mnie działa! XD Nie wiem dlaczego sfcdfevrd

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny i ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratki Magdalena, strona wyświetla się poprawnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie się wyświetla mam pytanie jak je zamówiłaś i czy płaciłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*