niedziela, 17 lutego 2013

Odpowiedzi na zaległe TAG'I

Witam was dzisiaj w tą piękną leniwą niedziele:)
Mój pierwszy tydzień ferii przeminął dość błyskawicznie...
W dzisiejszym poście odpowiem na tag'i do których zostałam wytypowana już jakiś czas temu.
Nie będa one po kolei ale przypadkowe.
Bardzo dziękuję osobą, które mnie wytypowały i przepraszam za zwłokę ;) 



O tagowały mnie blogi-http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
http://arts-blood-rock.blogspot.com/ 
http://fallen-karin.blogspot.com/ 
 http://loralook.blogspot.com/
http://my-k-pop-music.blogspot.com/ 
A więc tak ja nikogo nie nominuję, a faktów dam troszkę mniej bo już odpowiadałam na ten TAG i nie wiem co mogłabym wam jeszcze o mnie napisać ;P





Zasady Versatile Blogger
Należy:

- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy

- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards

- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby

- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują

- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.
 
 
1. Nie dawno zmarł mój chomik ,który miłą bardzo oryginalne imię- MADZIA :)  
2. Uwielbiam jeść co niestety po mnie troszkę widać ;)
3. Odchudzam się już od gimnazjum ale żadnych efektów jak na razie nie widać. 
4. Jeszcze nigdy nie byłam tak prawdziwie zakochana.
5. Dzisiaj rano poszłam z moim staruszkiem ( psem) na spacer i moje serce się uradowało, gdy kilka razy zaaportował za patykiem ;)
6. Jestem bardzo dziecinną osobę i dobrze mi z tym.
7. Wkurzają mnie dorośli, którzy wciąż się na okrągło martwią och ludzie wyluzujcie zamartwianie się w niczym nam nie pomoże :P 
8. Dzięki magii Azji kiedyś uciekłam od sporych kłopotów.
9. Chciałabym wyjechać z kraju aby pozwiedzać inne miejsca ale bałabym się to zrobić sama. 
10. Miałam przyjaciółkę od serca, która mnie kiedyś bardzoo zraniła ale nie mam do Niej żalu, dlaczego?
Każdy w życiu popełnia jakieś błędy, a dzięki temu co się stało jestem silniejsza chociaż nie ufam już tak szybko ludziom jak kiedyś ;)
11. Założyłam w okresie, gdy czułam się naprawdę samotna i niepotrzebna. 
12. Mogę szczerze napisać, że blog to dobra odskocznia od szarej rzeczywistości ale trzeba pamiętać żeby z tym nie przesadzić.

Liebster Awardzostałam nominowana przez- http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/

Pytania:


1. Co lubisz robić najbardziej na świecie? (poza słuchaniem muzyki - można wpisać ale liczę na coś jeszcze)

2. Jak wyobrażasz sobie swoje życie w przyszłości? 

3. Który kraj Azji najbardziej na ciebie działa?

4. Ukochany przegląd artystyczny?

5.Ile lat/miesięcy/tygodni siedzisz w Azjatyckim Świecie?

6. Co pociągnęło cię do Azji?

7. Ulubiony owocek?

8. Powiedź jakąś ciekawostkę, której sądzisz że nikt oprócz ciebie nie zna.

9. Masz jakąś fobię?

10. Ulubione imiona dla dzieci + dlaczego?

11. Czy wiesz co oznacza twoje imię? 

 

Odpowiedzi:

1. Uwielbiam marzyć i układać w głowie krótkie historyjki- szkoda jeszcze, że jak na razie ich nigdzie nie zapisuję;P

2.Moje życie w przyszłości? Nie mam pojęcia jak będzie wyglądać czekam... 

3.Po przeczytaniu "Miłość Peoni" - Chiny.

4.Oj nie wiem ;D

5.OOO to już bedzie hmm 5/6 lat z małymi przerwami :D

6. Jej urok, oryginalność, pracowitość i lojalność ale przede wszystkim szacunek do rodziny. 

7.Truskawka.

8.nie mam

9.Nie.

10.Nie mam.

11. Hmm z tego co pamiętam to wieża ale nie jestem tego tak do końca pewna ale nie chce oszukiwać i nie sprawdzam :D




 Do tej zabawy zaprosiła mnie- http://dzoanaratujewlosy.blogspot.com/


Czy mam jakiś dziwactwa?

Hmm co cóż moja rodzina rwierdzi, że ostatnio za dużo czasu spędzam w łazience na smarowaniu, kremowaniu itp

A ja po prsotu testuję ;p


Hmm moje małę dziwactwo??

Większość moich kosmetyków trzymam w moim pokoju specjalnej szafie do tego przeznaczonej.


Jeśli ktoś z was ma ochotę zgłosić się do jakiegoś TAG'u to jak najbardziej zapraszam!

Z chęcią coś o was przeczytam ;)

Buźka:*

31 komentarzy:

  1. Na pierwszy tag też odpowiedziałam :D
    A co do twojego odchudzania: Może to wina hormonów?
    Pójdź do dietetyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moi teściowie, są z tej grupy dorosłych, którzy o wszystko się martwią i powiem szczerze: strasznie mnie to irytuje, wręcz wkurza.

    OdpowiedzUsuń
  5. przykro mi z powodu chomika :
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne taggi :)

    Zapraszam do siebie na CONVERSOWE ROZDANIE ! Do wygrania dwie pary conversów o dowolnym kolorze :)

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź 6 przy Versatile Blogger - też jestem dziecinna, aż nad to xD

    OdpowiedzUsuń
  8. o fajnie, że wzięłaś w tym udział ;)
    bardzo ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie najbardziej działa Korea Południowa xD

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo ci się tych tagów nazbierało :>

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też wkurzają dorośli, którzy się martwią! na przykład o mnie... no bez przesady :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż w takim razie życzę Ci prawdziwej miłości abyś była prawdziwie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam chomika nazywa się Farcik >,<
    P.S Powodzenia w dalszym zdobywaniu Tag'ów ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemnie się czyta:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna notka, lubię takie coś czytać. (: Również dzięki Azji uciekłam od wielu problemów. :3 // http://chwytam-momenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. to dobrze, ze wkurzaja Cie dorosli - moze lepiej zrozumiesz wlasne dzieci:D ciekawe jak to ze mna bedzie za pare lat. chyba tez nie bede zbyt powazna :).

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również jestem dziecinna i też mi z tym dobrze :) szkoda, że zawiodłaś sie na koleżance:( mnie również spotkało kilka ogromnych rozczarowań i muszę z przykrością stwierdzić, że nie wierzę w przyajźń... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. również jestem dziecinna i też jest mi z tym niesamowicie dobrze, jeszcze zdążę być poważną osobą

    OdpowiedzUsuń
  19. A myślałam, że tylko ja mam magiczną szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne fakty :D:D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię czytać takie fakty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*