czwartek, 24 maja 2018

Plotki ploteczki maja:) Co zjadłam co wypiłam, a co kupiłam ;D

Cześć kochani:)!  Wpadam do was troszkę inaczej niż zazwyczaj i raczej tak na razie będzie to wyglądać :P 
Bo potrzebuje jakiejś odmiany ha.

Zacznę od zmiany koloru włosów:P
Jak wiecie lub nie jestem trochę szalona w tych sprawach i bodajże w listopadzie na targach w Katowniach (to był listopad?? ) miałam wygolony bok, a zatem prześliczny wzorek, który towarzyszył mi przez jakiś czas.....Niestety strasznie odrasta hahah 

Bok powolutku rośnie, a więc szalonej fryzury nie mam dlatego z brązowych włosów przeszłam na czerwone/bordowe w zależności jak je farbuje, czy nakładam toner tak się prezentują tzn intensywniej lub mniej intensywniej.

Najpierw był szok, a teraz nie wyobrażam sobie innego koloru i aktualnie kusi mnie mega czerwie:* 




Zawsze chciałam co nie co zwiedzić ale zawsze było jakieś ale!:(
Teraz nie ma wymówki i gdy tylko można pcham się gdzie można ha ha  Naprawdę w Polsce ba nawet swoich Śląskich i nie Śląskich okolicach mamy ciekawe miejscówki i daleko nie trzeba szukać by coś ciekawego znaleźć dlatego tak jak Bolek i Lolek W bielsku mam zamiar jeździć nie tylko palcem po mapie :P 

Bardzo ładnie prezentuje się jezioro w Tychach (ba nie pamiętam jak się nazywa, a przecież mogłabym sprawdzić) jednak najbardziej pamiętam przygodę, która nas spotkała. 


Normalnie z Tych jakoś jedziemy w stronę domu chłopaka nie całe 30 min może lekko ponad 20, a wracaliśmy chyba 3 godziny (szoczek emotka) :P Padło coś z olejem i autko przegrzewało się co kilometr lub dwa:( NIe pomogło dolewanie wody do olejku na długo ha wujek google wspomagał mądre głowy....
Bez mechanika się nie obeszło, a my dobrze, ze nie poszliśmy z dymem jak i sam silnik .

Miły Pan Ukrainiec nam pomógł, doradził, a więc jak widzicie są dobrzy ludzie.


Z trnd dostałam się do akcji zotarella i co! Miałam wydać 35 zł, a wydałam chyba nie całe 80 hahahahah
Najpierw kupiłam nie te serki co trzeba cóż mój błąd:(
Później zakupiłam te co trzeba ale wyrzuciłam paragon!!! Jak można być tak nie odpowiedzialnym:P
Nastepnie będąc w 100 sklepach nie było zotarelli i tak kampania przepadła:) Zmęczyły mnie te poszukiwania bo były średnio warte chociaż serek przepyszny. 


W kfc skusiłam się na orientalną sałatkę. Pyszna ale do orientu jej daleko kolejny przykład iż sałatki lepiej robić samemu hahah kurczak i warzywa :P Chociaż takiego kurczaka nie da się podrobić w domu to fakt.


Pozostanę jeszcze chwilę przy jedzeniu i muszę zachwycić się gryczanymi ciastkami, które są bardzo chrupiące i mega słodkie! Czuję w nich nutkę miodu aczkolwiek w składzie nie zauważyłam dodatkowych substancji słodzących:) 
Znalazłam je na półce wyprzedaż owej w rossmanie i bodajże płaciłam 2,49, albo 3,49 i wzięłam jedno opakowanie chociaż były trzy. Zjadłam wczoraj je w pracy i mogłam zgarnąć wszystkie opakowania bo są naprawdę mega smaczne!


Oprócz jedzenia także warto się napić i dodać życiu smaczek i kilka % :P CHociaż jeśli chodzi o mnie jestem bardzo ekonomiczna. 


Wróćmy jednak do promo w rossman 2+2 skusiłam się na mega płyny micelarne marki eveline bo jeszcze ich nie miałam, a po drugie dwa litry wody i tak u mnie zejdzie w mig ;D 
Jestem ciekawa jak się sprawdzą......
Niebieski zastosowałam wczoraj i zmywa bardzo dobrze makijaż oka jak na razie....
Zielony aloesowy przyjemnie pachnie ale już tak nie zmywa jak niebieski bo trzeba więcej wacików (zostawiłam go u chłopaka).
Żółty dorzucam mamie do prezentu, a różowy czeka w kolejce. 


W kolejnym szale zakupowym znów korzystałam z karty rossman ale postawiłam na kosmetyki oczyszczające skórę twarzy i kurcze nie wiem, czy drugi raz udało się skorzystać z promki, a paragon jak zwykle wyrzuciłam:( Musze się tego oduczyć. 


Myślę, że warto sprawdzić isane tym bardziej, że wszelakie oczyszczacze do skóry i nie tylko skóry twarzy schodzą u mnie w mig.  Aczkolwiek to wszystko czeka na swoją kolej bo....


Właśnie jestem w fazie testowania nowości od marki floslek do cery tłustej, czy tez mieszanej, a więc mojej i to będą hity:) Nawet szukałąm ich na półce w rossmanie, aby je kupić 2+2 ha 


Przez jakiś czas nosiłam sztuczne rzęsy i troszkę mam je osłabione, a więc zobaczymy, czy odżywka bioteq mi pomoże jak na razie kilka dni minęło i cisza....


Pozostawiwszy kosmetyki czas się pochwalić wygrana w konkursie ha ha mam odżywkę na siłkę;P??


W maju czekała mnie komunia, a zatem po prosiłam ciocię o małą pomoc i do prezentu dodatkowo prócz bombonierki włożyłam obraz ;) 

Co jeszcze ciekawego??
Zamówiłam pierwsze boxy:D
Czekam z niecierpliwością na listonosza.....
A tak się broniłam rękami i nogami przed takimi rzeczami.....

Buziaczki:* 

59 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakie boxy zamówiłaś? Też jestem w fazie testów zestawu od Floslek.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym Cię widzieć z przodu w tych włoskach:)
    mi zasmakował nowy Okocim z truskawką i lipą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przodu powiadasz?? Hmm myślę, że będzie na to okazja ;)!! Musze tylko zrobić selfie hahahha
      OOOO truskawka i lipa mmm poszukam ;*

      Usuń
  3. Świetne sprawozdanie, co do promkiw Rossmann mówiły mi babeczki, ze mozna raz skorzystać,a le namawiam meża by tez załozył sobie apliakcję w końcu sam też korzysta, a przy tych serkach to faktycznie rozstrzepana byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo roztrzepana ha ha; szkoda gadać:) Hmm, a więc muszę kogoś namówić na założenie karty online hi hi

      Usuń
  4. Niezłe włosy. Efekt musi być super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na prezent komunijny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z obrazem, bardzo mi się podoba i może go wykorzystam przy jakieś komunii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna nowa fryzura, ja jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnej akcji trnd . pewnie też bym się zamotała. Nie wiedziałam, że w kfc są orientalne sałatki, zawsze z chłopakiem bierzemy kubełek do domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa chociaż nie wiem, czy to nie przez chwilę tak jak i w macu sa sezonowo jakieś fast foody :D

      Usuń
  8. Kolorek włosów świetny (choć sama u siebie jakoś bym go nie widziała). Kampania Zotarelli? - no cóż, mi udało się kupić serki w promocji więc za 32 zł miałam ok 12 sztuk. Cena regularna jakoś nie zachęca mnie zbytnio do ich zakupu (choć przyznam, że są smaczne, a w mojej diecie mozarella schodzi jak świeże bułeczki):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to miałaś mega szczęście ja miałam ciężko znaleźć jakieś zero promo

      Usuń
  9. Piszesz tak zawile ze 3 razy sie pobubilam w tekście. Piekny kolor wlosow

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zakochana w tym orientalnym menu z KFC, ale nie biorę sałatki tylko ryż z warzywami z dodatkiem kurczaka w sosie teriyaki - cudo <3 Jakbym mogła to tylko to bym jadła, serio :P Ja również chcę zacząć zwiedzać, ale niekoniecznie w Polsce... raczej mam tutaj na myśli azjatyckie kraje ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś podobny kolor włosów, ale nigdy do niego nie wróciłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci,że naprawdę fajny efekt włosów i podoba mi simę ten kolor! Taki inny :) ja zawsze chciałam mieć bordowe, ale nigdy się n ie odważyłam. Jeśli chodzi o KFC - nie jadam , bo nie jem mięsa :p a wygranej odżywki Ci zazdroszczę :D miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też testuje produkty Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę czekać na recenzję floslek bo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te promocje w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. woooow sporo różnorakich nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będziesz miała co testować :) A OBRAZ na Komunię jest na prawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego. rowniez testuje nowosci z FLOSLEK i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi cała seria ! cos ostatnio nie mam na nic siły, ciągle u mnie upały i nie mam na nic ochoty , tym bardziej na pisanie recenzji i testowanie. ale juz sie biore do roboty :D
    co do promocji w rossmannie, dla mnie czarna magia, bo w ogole tam juz nie bywam , serio !! za daleko mam i nie oplaca mi sie jezdzic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesyem ciekawa tych produktów floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kupiłam na promocji płyny micelarne i jeszcze takie płatki do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też radlera wypiłam 1 w maju hahhaha, mam ta odżywkę do rzęs i czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że sporo się u Ciebie działo ;) Bardzo mi się podoba Twój kolor włosów! <3 A te ciasteczka gryczane uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest świetny toner dający mega intensywną czerwień la Roche Directions w odcieniu Poppy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tym razem odpuściłam sobie zakupy promocyjne w Rossmannie, bo póki co kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy mam zapas. Płyny micelarne Eveline bardzo lubię, są skuteczne i nie podrażniają mi wrażliwych oczu. Co do testowania trnd dawno już sobie odpuściłam takie akcje, bo nie są warte zachodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mnie zaskoczył akcja z podpaski mi na niby spoko bo ka zdarza z nas to dopada ale mmmmm hahahah robić hasztagi podpasek 😂😂😂

      Usuń
  25. Wspaniałe kosmetyki :D Ale nie kupowałam w rossmanie od lat ;-)
    Blog szafiarski Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor wlosow jest swietny. Dawniej tez taki chcialam, ale jednak mi w takich za ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na serię! Zmiana koloru to pewnie duża zmiana, ale najważniejsze że jesteś zadowolona :) Ja też chciałabym się przefarbować, ale brakuje mi odwagi :/

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedys za młodu ;p mialam taki kolor wlosow a teraz od 3lat mam naturalne ):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super paczuski nowosci no i te wlosy! Zaszalałas :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten peeling z Floslek,dopiero zaczęłam go testować i już jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny masz kolor włosów, kiedyś też nosiłam odcień czerwieni ale za bardzo odznaczał się na moich odrostach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja taka odważna nie jestem przy fryzurach :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo jestem ciekawa tej serii z Floslek. Włosy wyglądają super, są żywe i kolorowe! Płyny micelarne z Eveline rzeczywiście ogromne, ja niestety używam tylko Bidermy bo wszystkie inne jak na razie szczypią mnie w oczy. A ta Bioderma taka droga ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to czwlać tylko na promocję ale prosić o kartę stałego klienta ☺

      Usuń
  34. Widać, że bardzo aktywnie. Ja w maju jeszcze miałam trochę nauki do matury, porządki, ale od czerwca mam dużo wolnego czasu i też zacznę działać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta seria Floslek podoba mi się, wygląda ciekawie :) Również testowałam zottarellę, już dawno zjedzona haha :) Kolor włosów świetny, bardzo mi się podoba, ale ja od dawna już nie farbuję, choć mam chęć

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej z tego wszystkigo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z niecierpliwością czekam na recenzję Flosek. Ciekawią mnie ich kosmetyki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.