sobota, 19 maja 2018

WELLNESS&BEAUTY - masło do ciała wiśnia i róża



Nie przepadam za kwaśnym i cierpkim smakiem wiśni aczkolwiek uwielbiam ich owocowy zapach w kosmetykach, który urozmaica wieczorny rytuał smarowania ciała aby było one gładkie i pięknie pachnące wieczorem jak i nad ranem. 

Dlatego też jeśli chodzi o masło do ciała welness&beauty już teraz wiem iż to nie będzie moje pierwsze i ostatnie opakowanie ponieważ wiśnia i róża pięknie ze sobą współgrały zapachowo tworząc niesamowity duet, który otaczał moje ciało lekkim aczkolwiek intensywnym zapachem, który było czuć na skórze nawet nad ranem. 



Masło znalazło się w słoiczku i jestem pewna, że większość ba jak i  nie wszystkie masła do ciała zawsze znajdziemy w okrągłych słoiczkach:)  Masło zabezpieczone jest sreberkiem, a zatem mamy pewność, że nikt wcześniej przed nami je nie otwierał i nie stosował, a cudowny zapach wiśni tylko czeka na jakiekolwiek ujście :P Opakowanie masełka jest plastikowe aczkolwiek nakrętka jest już metalowa i zdaje mi się, że kosmetyki, które posiadają takie nakrętki zawsze są bardziej skuteczniejsze od innych kolegów z tej kategorii kosmetycznej.

Oczywiście nie zabrakło informacji w języku polskim jak i delikatnej szaty graficznej, która z pozoru chłodna dodaje szyku i elegancji opakowaniu, a delikatny róż ociepla. 


Konsystencja masła z pozoru ciężka i masna tak naprawdę jest nie  co delikatna przez co cudownie rozprowadza się na ciele nie tworząc maz i smug ani nie pozostawia uczucia lepkości, czy też mega tłustości po aplikacji masełka na ciele, a dodatkowo ma śliczny pudrowy różowy kolor z nutką bieli. 

Bardzo dobrze się wchłania nie pozostawia plam na ubraniu, czy też pościeli. Tak naprawdę masło działa już od pierwszej aplikacji ponieważ zaraz po nałożeniu możemy cieszyć się intensywnie gładką i miękką skórą oraz ślicznie pachnącą. Z czasem, gdy masło zaczynamy stosować regularnie w dzień w dzień możemy cieszyć się dogłębnym nawilżeniem naskórka bez zamartwiania się o jakieś suche i podrażnione miejsca. Skóra jest intensywnie nawilżona, miękka, gładka oraz przyjemnie pachnąca. Zdecydowanie świetnie nawilżona nie tylko z wierzchu. 


Kosmetyki wellness&beauty możecie spotkać w Rossmann:) 

35 komentarzy:

  1. Róża z wiśnią wydaje się kontrowersyjnym połączeniem, aczkolwiek ciekawa jest tego zapachu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię zapach wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie skusiłabym się na to masło ze względu na zapach. I to prawda, chyba każde masło jest w okrągłym słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zapach byłby ciekawy, ale ja jednak wolę bardziej naturalne kosmetyki! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że masełko działa od razu i daje intensywne, długofalowe nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ocho coś dla mojej sucheh skóry, choć zapach może bcb zbyt intensywny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo połączenie masła i wiśni brzmi dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach pewnie by mi się spodobał i działanie jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo ciekawa tego masełka

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi kusząco, może kiedyś do mnie trafi

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo dużo zapasów więc póki co nie rozglądam się za nowymi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam kiedys ich maselko i fajnie mi sie sprawdzilo :€

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach brzmi intrygująco ;) ciekawe czy by mi się spodobał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Damskie kosmetyki to dla mnie czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach na pewno by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja skóra uwielbia masła właśnie ze względu na długie utrzymywanie się na niej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po masła sięgam najczęściej zimą, le zapach zachęca do testów również o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kompozycje zapachowe - idealne dla mnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie natychmiastowe efekty gładkiej skóry i owocowe zapachy kosmetyków. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie ciągnie mnie do tej serii

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam masła do ciała. Wygładzają skórę i odpowiednią ja odżywiają. Dodatkowo przepięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  24. My wiśnie uwielbiamy... głownie jako dodatek do ciast i deserów ale w kosmetykach też możemy je polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co napisałaś wywnioskowałam, że kosmetyk wart jest bliższego poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam je wiele razy ale nigdy nie próbowałam ich.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach intrygujący, ale nie przepadam za masłam do ciała ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie tutaj bardzo interesuje skład, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pachnące balsamy czy masła do ciała. Od razu lepiej mi się robi na duszy jak jestem wysmarowana czymś pachnącym. Połączenia róży i wiśni jeszcze nigdy nie spotkałam. Ciekawa jestem jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. czesc maselko zostalo chyba wycofane czy wiesz moze dlaczego i czy wroci na polki sklepowe ? jestem wsciekla moje ukochane maselko zniknelo :-( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.