środa, 30 kwietnia 2014

Krótkotrwała czerwień na paznokciach.





Uwielbiam "zabarwiać" mą płytką paznokciową na czerwony kolor ponieważ w tym momencie czuję się bardziej seksi niż zwyczaj hi hi ;)
Dlatego to też bardzo się ucieszyłam ,gdy w mojej Ogromnej paczce od portalu  http://udziewczyn.pl/ znalazłam taki o to właśnie lakier.




Ale lubić to jedno, a potrafić malować to drugie ;)
Niestety ale jeśli chodzi o malowanie paznokci to mam dwie lewe ręce i zawsze wyjadę po za linię paznokciową dlatego to też nie śmiejcie się z mych poczynań, które pokaże wam na zdjęciach. 


Niestety ale lakier trzyma nam się na pazurkach tylko przez jeden dzień-odpryskuję i ginie, gdy coś robimy dlatego trzeba się starać aby ładnie pazurki pomalować i muszę przyznać praktyka czyni mistrza haha




Pomimo tej wady uwielbiam ten lakier za krwistoczerwony kolor i za ładne błyszczenie, które mam nadzieję na zdjęciach widać ;)
Dodatkowo lakier Ingrid ma świetną lekką konsystencję, która dość szybko wysycha i wystarczy jedna cienka warstwa aby pokryć paznokieć zbyt gruba sprawia, że będzie to śmiesznie wyglądać i na jednym palcu (zdjęcie wyżej) to widać.




Pędzelek jest wygodny w aplikacji a opakowanie szklane-jest takie jak w większości lakierów do paznokci.


31 komentarzy:

  1. Lubię taki kolor na pazurkach ! Jeszcze nie miałam lakierów tej firmy, ale jak gdzieś je spotkam to chętnie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm lakier mam, do najtrwalszych nie należy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam czerwienie ;) Chyba najlepiej się w nich czuję. Tego lakieru nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fajny szkoda tylko że aż tak nie trwały :) A co do malowania to tak jak mówisz trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, lubię czerwień na paznokciach. Szkoda że trwałością nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień podoba mi się i to bardzo, ale z trwałości wielka lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nareszcie ktoś kto ma takie zdolności do malowania jak ja! a czerwień też lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek :) uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że słabo się trzyma bo kolorek bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek ma śliczny tylko szkoda, że tak krótko się trzyma na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ta czerwień u ciebie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwień - także świetny choć z tą trwałością to trochę lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie głębokie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerwień na paznokciach, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek :) Ja jednak ostatnio przykleiłam się do pudrowego różu i mlecznego kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwony jest mega seksownym kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę Ci się wyjechało na skórki xD kolorek śliczny, ale szkoda, że taka słaba trwałość

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam czerwień na paznokciach, ta mi bardzo podoba się, szkoda że trwałość słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ładny ale ciut Ci wyjechał za płytkę :P
    Może kup sobie zmywacz w pisaku i po malowaniu spróbuj delikatnie oczyścić nim skórę wokół paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor cudny, czerwienie darzę ogromną miłością :)
    Madziu co do zdolności to tylko ćwiczyć, a po pomalowaniu zawsze patyczek do uszu, lub najlepiej kosmetyczny z jedną ostro zakończoną końcówką, lekko w zmywaczu zamoczony i wszystkie skórki do czysta :) tanio i skutecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.