niedziela, 2 lutego 2014

Maska do twarzy ze złotem i bio-kolagenem




Mam już za sobą dwie maseczki ze sklepu alimoni.pl i teraz czas najwyższy przejść do mojej 3 maseczki, która aktualnie stała się moim Hitem i ulubieńcem :)  



Maska do twarzy ze złotem i bio-kolagenem jest tak fantastyczna, że jej efekty widać już po pierwszym zastosowaniu, a co najważniejsze są one długotrwałe (tak jest u mnie) , a nie tylko chwilowe.
  

Po niespełna 20 minutach trzymania złotej maseczki na mej twarzy zauważyłam takie o to efekty;

  • 1.       Skóra twarzy jest nawilżona i odżywiona

  • 2.       Skóra jest również bardziej zregenerowana 

  • 3.       Cera jest rozświetlona i wygładzona


  • 5.       Skóra stałą się jędrniejsza i bardziej elastyczna.









O tych i innych dobro ciach jakie ma nam przynieść maska możecie poczytać na stronie  KLIK
Bo bezsensu jest to aby to kopiowała i wklejała tutaj.



Cena maseczki-29,99 zł

zdjęcie maski- zdjęcie pochodzi ze strony sklepu TU




Tak jak poprzednie dwie maseczki znajduję się ona w dużej saszetce przez co nasza „złota twarz” jest cała i zdrowa, czyli nie pognieciona, czy porwana i idealnie dopasowuje się do naszej buźki.









Aktualizacja!
Maseczka jest w promocji-
24,99 zł

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubie te "złote" maski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada, nigdy takiej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwe spa sobie urządziłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam, ale po Twoim wpisie na pewno zacznę się rozglądać za nią i o ile zmarszczek jeszcze nie posiadam to myślę że inne plusy zdecydowanie przydadzą się mojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna maseczka, chociaż dla mnie chyba troszkę za droga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupiłam bardzo fajną maseczkę w biedronce za grosze i jest warta uwagi :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.