niedziela, 2 lutego 2014

AoW poszukuję blogerów oraz vblogerów, którzy skuszą się na zrecenzowanie magazynu. Magazyn Asia on Wave




Ja już posiadam 3 pierwsze magazyny, a więc ta oferta nie jest skierowana do mnie ale jeśli są wśród was osoby, które są zainteresowane Azją i jej ciekawostkami ze świata albo po prostu zaintrygowane tym tematem to ta oferta, czy propozycja jest skierowana wprost do was!


AoW poszukuję blogerów oraz vblogerów, którzy skuszą się na zrecenzowanie magazynu. Jeśli jesteś gotowy podjąć się wyzwania, zostaw nam w komentarzu adres do swojego bloga bądź vblogów. Spośród zgłoszeń wylosujemy 5 osób, którym prześlemy po jednym, losowo wybranym, egzemplarzu Asia on Wave. Zwycięscy losowania zobowiązani będą do umieszczenia recenzji w przeciągu 2tyg od otrzymania przesyłki, na swojej stronie.
Zgłoszenia przyjmujemy do: 10.02.2014
Wyniki ogłosimy: 12.02.2014


 

16 komentarzy:

  1. Dzięki za informację :) Ale akurat nie pasjonuję się tak tą dziedziną, więc to nie dla mnie :*
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o super, ale Azja to chyba nie moja dziedzina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie pomogę - zupełnie nie moje klimaty :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info ;) może się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  5. post bardzo przydatny pewnie trafi do większości zainteresowanych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety to nie mój klimat, a nie jestem osoba, która nawiazuja współprace z kim popadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie dla mnie ten magazyn, mam inne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem dobra w recenzjach więc raczej nie..

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.