piątek, 21 lutego 2014

Dinozaur rok produkcji 2000-cudowny animowany film :)





Uciekając przed deszczem meteorytów, stado dinozaurów wędruje do doliny, w której nie będzie zagrażać im żadne niebezpieczeństwo. Jest wśród nich wychowany przez małpiatki Aladar i jego przybrana rodzina.




Zapewne większość z was już wie, że jestem wielką fanką "Azjatyckich seriali"- dram ale od czasu do czasu wprost gnę do tego aby znów zobaczyć bajkę, którą oglądałam jako dziecko. 

Dinozaur to cudowna produkcja, którą polecam małym i dużym. Piękna i mądra bajka, która ukazuję, że grupa jest wstanie sobie nawzajem pomóc nawet jeśli te zagrożenie jest większe/straszniejsze niż ta sama mała jednostka.


34 komentarze:

  1. Osobiście nie przepadam za filmami animowanymi,ale ten może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam, że obejrzałam już wszystkie filmy animowane :) Zazwyczaj siedzę z dzieciaczkami i coś oglądamy, więc następnym razem obejrzymy ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bajki,ale tego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi widziałam jego reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam :D ale lubię dinozaury!

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądaliśmy, całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiem ile razy ja to oglądałam :) Z pewnością do około 30 by doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie znam, chętnie obejrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam, jak to się stało ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz wlezę na neta i poszukam gdzie można tą bajkę obglądnąć.
    Kurcze a w książce zakończenie mnie zaskoczyło - świetnie się ją czytało - Miasto masek pozostawiam na inny termin a teraz czytam książkę pokroju Harry Potter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też ją bardzo lubię :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam jeszcze :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam do mnie na konkurs z sammydress, do wygrania świetne ciuszki, naprawdę warto! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam tego filmu - aż dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bajki :D niestety dinozaury zupełnie mnie nie interesują : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam :) lubię od czasu do czasu się odmóżdżyć oglądając bajki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz na ruski czas oglądam bajki ale tej nie oglądałam :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tego filmu, ale czasem z radością i nostalgią włączę sobie coś animowanego :3 Nie jestem jeszcze za stara na bajki i chyba nigdy nie będę XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie miałam okazji oglądać tej bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie widziałam, ale chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałam, ale z chęcią obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ale nie wiele z niej pamiętam. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.