piątek, 7 lutego 2014

Maska pod oczy z koenzymem Q10 i kolagenem





Jak zawsze wstając codziennie rano moją pierwszą rzeczą, którą robię to przejrzenie się w lusterku i  sprawdzanie jaki dzisiaj jest stan mojej cery, czy po stosowaniu pewnych kosmetyków jej stan się poprawił itp. 
 Ujrzawszy dziś zwierciadle swe lekko napuchnięte oczka pomyślałam- O nie!
Myślę sobie trudno za jakiś czas ta opuchlizna sama zejdzie. Po pewnym czasie przypomniało mi się, że w mojej „szafie kosmetycznej” mam maskę pod oczy, a więc stwierdziłam ,że czas najwyższy jej użyć











Maska pod oczy z koenzymem Q10 i kolagenem znajduję się w małej niebieskiej saszetce, która posiada przylepioną nalepkę, gdzie to mamy na niej małą informację dotyczącą płatków pod oczy oraz wypisany skład, który również i znajdziemy na stronie producenta jak i inne informacje dotyczące maski czy np. samego znaczenia Q10 i kolagenu.

Płaty hydrożelowe są bardzo delikatnie ale i jednocześnie bardzo wytrzymałe przez co nie trzeba się obawiać ich rozerwania. Są również na tyle duże, że pokrywają całą część skóry pod oczami aż do kości .







Płatki trzymałam przez 20 minut; bardzo dobrze trzymają się skóry, czyli nam się nie ześlizgują i bez problemu z samego rana możemy zacząć dbać o nasz wygląd nie tracąc przy tym czasu i zabrać się za ranne czynności.  

Mając płaty hydrożelowe pod oczami czułam przyjemne lekkie uczucie chłodu, które utrzymywało się przez ten cały czas.






Gdyby ktoś przed zastosowaniem przeze mnie tej maseczki powiedział, że po tych 20 minutach moje cienie pod oczami będą prawie ,że nie widoczne to bym go spokojnie i głośno wyśmiała ponieważ już od długiego czasu (miesięcy) stosuje kremy na sińce pod oczami i jak dotąd ich się nie pozbyłam.

A tu proszę taka miła niespodzianka!
Po 20 minutach moje cienie pod oczami  zrobiły się o niebo bledsze (szkoda, że nie zrobiłam zdjęć przed i po-Polak mądry po szkodzie) , skóra wyraźnie się wygładziła i uelastyczniała. 






Osobiście te płatki/maskę jak zwał tak zwał  bardzo polecam bo po 20 minutach mamy lepszy efekt niż po stosowaniu kremów-a ich już trochę tez się naużywałam; )

I tutaj pojawia się bardzo dobra wiadomość ponieważ  Maska pod oczy z koenzymem Q10 i kolagenem aktualnie jest w promocji jej cena to 11,99 zł.

Następną dobra informacją jest to ,że te płaty hydrożelowe możemy zastosować dwa razy ponieważ w saszetce po otwarciu jest jeszcze ta woda z tymi wszystkimi substancjami-ten drugi raz nie już tak spektakularny jak pierwszy ale to zawsze coś ;D



15 komentarzy:

  1. Masz piękne ciemne obramowanie oka i rzęsy. WOW! Już chcę te płatki hydrożelowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam raz podobne płatki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może też spróbuję :)
    Masz bardzo ładne oczy :)

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro działają to polecę je koleżance, która ma podobny problem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne :D chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też by się taka maseczka przydała ;D Trzeba spróbować! Pozdrawiam ;)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oko ♥
    A płatki brzmią przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe sa te płateczki, ale masz śliczne oczko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zmniejsza widoczność cieni pod oczami - jestem na tak i z chęcią go wypróbuję :) Tym bardziej, że mają dość przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.