niedziela, 9 lutego 2014

Tabletki "FIGURA..."




W tabletki wspomagające odchudzanie to ja nigdy nie wierzyłam i nadal wierzyć nie będę ale, że pewna blogerka zorganizowała u siebie konkurs  to pomyślałam co mi szkodzi wziąć w nim udział.




Niestety po miesięcznym stosowaniu nic, a nic nie schudłam zażywając dwa razy dziennie tabletki. Nie ma co ukrywać aby zgubić tłuszczyk trzeba się nie co napracować i ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!




Tabletki mają duży skład i wiele dobrego do zrobienia ale ja nic z tego nie zauważyłam a wręcz odwrotnie. Czasami czułam ,że mój organizm w środku jest suchy (wiem dziwnie to brzmi) ale mogłam pić litry wody, a i tak czułam się jakby wyciśnięto ze mnie całą wodę. Zdarzały się również lekkie bóle brzucha.





To są moje odczucia.
A jak wasze?
Ktoś z was zażywał te tabletki?
A może znacie jakieś, które czynią cuda?

23 komentarze:

  1. Oj...tabletki i odchudzanie to na prawdę zły wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście nie potrzebuję takich tabletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. same tabletki nie odchudzą,ale z dietą i ćwiczeniami pewnie tak, wszytsko razem odpowiednio połączone lepiej i szybciej zadziała

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie wierze w dzialanie tych tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wygrałam te tabletki, ale nawet nie zużyłam całego listka. Kiedyś stosowałam Linea Detox i przyznam, że pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez te tabletki miałam zwalonego Sylwestra, bo leżałam z podrażnionym żołądkiem przez prawie 2 tygodnie. Jedynie dobra jest herbata Detox i naprawdę mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiadomo, że cudownie od jedzenia tabletek się nie schudnie, one mogą nam pomóc - te np przyspieszyć przemianę materii - ja w sumie nie wiem czy odczułam jakąś przyspieszoną przemianę materii czy nie bo dopiero niedawno je jem bo dostałam dość dawno już je i pasuje recenzję skrobnąć. Tylko, że ja oprócz tego jem 5 razy dziennie - czyli samo to już przyspiesza przemianę materii oraz trenuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie wierzyłam w tabletki odchudzające, więcej się nacierpi nasz żołądek niż schudniemy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie zażywałam takich tabletek. Jedynie jakieś witaminy,,,,
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kończe inne,ale też nie bardzo pomogły.. tu bardziej chodzi o placebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same tabletki nic nie zdziałają. Ja zaczynam dietę 3d chili, ciekawa jestem efektów. Jeśli chodzi o tabletki to znam nazwy tych które rzeczywiście dają ogromne rezultaty w spadku wagi, bez wysiłku. np. Meridia od kilku lat nielegalne w Polsce. Ja miałam okazje używać, tuż po porodzie, by pozbyć się kilogramów. W ciągu miesiąca spadło mi 9 kg bez efektu jojo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Blee, nie tykam takich tabletek :( po różnych akcjach związanych z tabletkami na odchudzenie, nie ufam producentom i omijam szerokim łukiem te paskudztwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby takie tabletki zadziałały, to trzeba wzmocnić je o diete i ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie działała Linea, skutecznie ograniczała apetyt. Nie czyniła cudów, ale bez apetytu samej mi się udawało hamować od przekąsek. Wiem jednak że na każdego działa inny skład i czasem trzeba wypróbować mase specyfików, nim trafi się na odpowniedni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w takie suplementy nie wierzę...trzeba ćwiczyć żeby mieć piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie nie służą Ci te tabletki, nigdy nie miałam takiego odczucia wysuszenia od wewnątrz, współczuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne spostrzeżenia! Artykuł niesamowicie przemyślany i wartościowy. Pozdrawiam autora z uznaniem!


    Dowiedz się więcej o nas,
    Skorzystaj z promocji, Sprawdź nasze produkty,
    Dowiedz się o tym więcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.