środa, 19 lutego 2014

Maska do twarzy z kolagenem i kwasem hialuronowym








Tą maseczką będę kończyć moją przygodę z maseczkami kolagenowymi na twarz ze sklepu „Alimoni”, które miałam okazję przetestować. Ze wszystkich wcześniej opisywanych przeze mnie maseczek ta najmniej przypadła mi do gustu ponieważ jej płat hydrożelowy jest taki sam jak płatki pod oczy przez co mając całą maseczkę na twarzy trzeba z nią leżeć przez 20 minut bo nie utrzymuję się ona na całej twarzy i miejscami się ześlizguję. Ja jednak wolałabym w tym czasie coś robić ale jak widzicie jest to mały minus i tylko zależy On od danej osoby.  


Dodatkowo zauważyłam inne działanie maski, o której nie wspomina sam producent.



Maska nawilża i wygładza cerę i o tym producent nam wspomina i naprawdę już po pierwszym zastosowaniu efekt jest murowany.    

 Co zauważyłam, a producent o tym nie wspomniał? 

Po 20 minutach, gdy maseczkę ściągnęłam z twarzy była ona bardziej promienna i bielsza tzn., zaczerwienienia na twarzy stały się jaśniejsze co mnie miło zaskoczyło. 





   


Płat hydrożelowy jest delikatny ale spokojnie da się go wyjąć z saszetki w całości bez obawy rozerwania. Zapach jest przyjemny ale tak bardzo delikatny, że z błyskawiczną prędkością się ulatnia. 

Dostępność-TUTAJ 
Cena-29,99 zł



12 komentarzy:

  1. Muszę chyba kupic :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) + http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnej maski hydrożelowej, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spora cena jak na jednorazową maseczkę, ale dobrze, że działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że chyba jest za droga jak na jednorazówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę droga. Z resztą ja też wolałabym taką, w której mogłabym coś robić, a nie tylko leżeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę jej, ale miło, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta maska, ale trochę droga..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam zupełnie tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny produkt dla kobiety 30+ chyba wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory raczej byłam sceptycznie nastawiona do tego typu produktów :) Na moją cerę się nie nada, ale mojej mamie pewnie by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.