poniedziałek, 17 lutego 2014

Ava Laboratorium - Acne Control - Antybakteryjny krem punktowy (15 ml)



Ava Laboratorium - Acne Control - Antybakteryjny krem punktowy (15 ml)
dostajemy w prostokątnym białym kartonie, którego szata graficzna jest prosta i czytelna. 
Na kartoniku z każdej strony znajdziemy informację dotyczące kremu takie jak skład, zastosowanie itp. 





Po otwarciu kartonika naszym oczom ukazuje się mała tubka, która zawiera w sobie 15 ml "żelu"
Dlaczego żel, a nie krem?
Konsystencja jest jak dla mnie lekko żelowa, a w kolorystyce da się zauważyć przewagę olejków, które są w składzie. Kolor jest herbaciany. Zapach przyjemny ale niejednoznaczny ponieważ każdy/każda z nas w zależności od dobrego węchu wyczuje olejki, które tam są jak np cytrynowy czy herbaciany.





Dzięki małemu otworkowi Antybakteryjny krem punktowy  wyciśnie nam się z tubki w odpowiedniej ilości. Nie potrzeba wiele kremu aby nasmarować nim istniejące już wykwity związku z czym te 15 ml starczy nam na dość długi okres czasu chyba, że naszych niedoskonałości jest naprawdę dużo i smarujemy tym żelem większość twarzy.





Antybakteryjny krem punktowy stosowałam dwa razy dziennie.
Doskonale nadaję się pod makijaż ponieważ bardzo szybko się wchłania w skórę nie pozostawiając żadnych tłustych plam. Mając nałożony krem punktowy na wykwity dało się wyczuć małe ściągnięcie tego miejsca i lekkie wysuszenie ale nie spowodowało to żadnego urazu mej twarzy, a wręcz odwrotnie bo szybsze leczenie.






Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego żelu ponieważ w szybkim czasie poradził sobie z tymi niedoskonałościami (trądzik), które już miałam przez dłuższy czas i nic innego jak to tej pory mi nie pomagało.  Krem goi rany i nie podrażnia twarzy, a więc jeśli na buźce mamy małe ranki np po wyciskaniu to bez obawy nic szczypać nie będzie, a wręcz odwrotnie ranka się szybciej zagoi. 



Ava Laboratorium - Acne Control - Antybakteryjny krem punktowy (15 ml) znajdziecie w sklepie naturica, a zapłacicie za niego 14,70 zł.

Kosmetyk mogłam przetestować, dzięki http://rozdawajka.blogspot.com/


21 komentarzy:

  1. Właśnie czegoś takiego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że ci się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawe... nigdy o nim nie słyszałam..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie miałam jeszcze takiego kremiku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem matujący tej firmy, ciekawa jestem jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś myślałam nad jego zakupem, ale ostatecznie nie wzięłam i jak widać szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ma dwa takiego rodzaju preparaty z różnych firm, bardzo podobne do tego, na szczescie ostatnio rzadziej uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znajdę to na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi rzadko co pomaga, więc szkoda pieniążków na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ostatnio skóra się ładnie uspokoiła :) właśnie "pożegnałam" dwie ostatnie krosteczki i jak na razie jest ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz go widzę na oczy ;)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podobny od Avonu ale wyrzuciłam bo nie działał tak jak powinien.. mam teraz inny apteczny kosmetyk który całkiem dobrze działa na wypryski. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przetestuje ten krem, gdyż ostatnio czegoś takiego potrzebuje moja skóra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo mimo zaawansowanych dwudziestu sześciu lat nadal mam problemy z trądzikiem, więc kremik chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi interesująco, może i u mnie by się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
  16. może kiedyś wypróbuję ten żel punktowy, dobrze, że pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie miałam możliwości go stosowac, aczkolwiek nigdy nie jest powiedziane, że nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polska marka a ja jeszcze nie poznałam ani jednego ich produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny produkt i cena nie jest wygórowana, ostatnio za byle jaki krem przeciwtrądzikowy płacę w aptece 40zł ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.