wtorek, 24 października 2017

Tropikalne mango zaszczyciło nas w peelingu do ciała ?

 jak

Gdy za oknem szaro i buro, a w powietrzu unosi się zapach mokrych liści każdemu z nas pewnie marzy się odrobina bardziej soczystych i letnich zapachów, które chociaż na chwileczkę przeniosą nas w tropikalny rajski raj. 

Takim właśnie małych telereporterem do raju jest peeling do ciała marki perfecta, którego  intensywny zapach nie pozwala o sobie zapomnieć w trakcie prysznica, czy też kąpieli.



W różowym, okrągłym, plastikowym opakowaniu po odkręceniu górnego wieczka naszym oczom ukazuje się sreberko, a pod sreberkiem z pozoru widzimy pomarańczowy mus do, którego aż szkoda włożyć palec by nie uszkodzić ten delikatny widok. Jednakże sam zapach mango kusi nas by zbliżyć się do wnętrza i pełną piersią wdychać ten cudowny rajski zapach.


Chociaż jak  tak teraz patrzę na powyższy obrazek to peeling wygląda troszkę jak plasterek miodu :P 

Oprócz pięknego mangowego zapachu peeling posiada w sobie właściwości natłuszczające i nawilżające przez olejki, które ma zawarte, a zatem w trakcie peelingowania ciała delikatne drobinki cukru złuszczają nas naskórek, a tłusta warstwa odżywia i nawilża przez co nie musimy już się smarować po kąpieli. 

Po zastosowaniu peelingu moja skóra jest gładka, miękka, odżywiona oraz cudnie pachnąca niestety nie jest to do końca mocny zdzierak. Czasami zastanawiam nad tym, że ten domowy kawowy peeling jednak nikt nie jest w stanie zastąpić :) 


Z tego co się zorientowałam są jeszcze inne wersje zapachowe i jeśli tak samo pachną intensywnie jestem skuszona aby je sprawdzić :) 

31 komentarzy:

  1. Lubię zapach mango ale muszę sprawdzić też inne warianty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo ostatnio popularny zapach - mango.
    Super. Chciałabym móc się przekonać czy dla mnie.
    Wydaje mi się, że by mi się spodobało.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować, chociażby dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dodać go do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting post!♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako samiec nie jestem wstanie tego pojac i ogarnac
    Ale wyglada jak bardzo fajna galaretka
    xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś meni do zakupu tego peelingu - ze względu na zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Oparty na parafinie, więc nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. za dużo parafiny, ja wolałabym aby był to jakiś naturalny olej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pięknie pachnieć ♥ Szkoda jednak, że jest na parafinie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś limonkę - fajny zapach ale jakoś tak nie zaszalałam. Prócz zapachu oczywiście, bo ten jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich mazideł, ale solą do kąpieli nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mango, więc myślę, że podpasowałby mi ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jeść mango, uwielbiam zapach mango. Chyba się skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam wariant "pina colada'. Fajnie działał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że skusiłabym się na niego przez sam zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam peeling z tej serii, ale o zapachu pina colada:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam krem do ciała o tym zapachu jest boski

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mango, ten wariant jest stworzony dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusząca propozycja na jesień ciekawe jakie są jeszcze inne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to chyba kocham wszystko, co pachnie mango xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem zapachu. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mango lubię i z chęcią bym się na taki scrub skusiła, tylko boje się jak na skład moja skóra zareaguje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem jego zapachu :)Chyba się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo chcemy poniuchać ^^ Dziś poszłyśmy do Biedry bo miało być mango w przecenie, a jednak nie było takiej promocji :'(

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach mango brzmi naprawdę kusząco 😍 Muszę koniecznie sprawdzić, jakie są dostępne pozostałe warianty zapachowe 🌸
    Pozdrawiam 🐰

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.