sobota, 14 października 2017

SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU, a jednak udało mi się dotrzeć ;D




Witajcie :)! 07.10.2017 miałam zaszczyt uczestniczyć w spotkaniu blogerskim w Rybniku, który od deski do deski samodzielnie zorganizowała cudowna Beatka prowadząca wspaniałego bloga http://kosmetykitomagia.blogspot.com/. Spotkanie odbyło się w bardzo szykownej restauracji Kasandra , która bardzo mnie zachwyciła swym wyglądem, uprzejmością ludzi jak i rodzinną atmosferą ponieważ nie spodziewałam się, że w tak odległym miejscu od centrum może być aż tylu chętnych do spędzenia czasu właśnie w takiej restauracji nie tylko w od święta. 



Oczywiście jadąc na spotkanie już w pociągu zastanawiałam się co będę jeść ;D Zresztą i jadąc na spotkanie jak to mało ogarniętą Magdę zawsze musi coś spotkać ;) 

Beatka była tak miła, że pozwoliła mi na towarzyszkę podróży bo jako osoba nie prowadząca jestem  skazana na komunikację miejską ale, że należę do osób, które nawet gubią się z google map to potrzebuje kogoś kto za rączkę zaprowadzi mnie do punktu A do punktu B.  Niestety jak to ze mną bywa i tak w Rybiku wysiadłyśmy w centrum, a miałyśmy wysiąść z pociągu przystanek wcześniej (szoczek) no dobra jakoś zawrócimy ha ha niestety w weekendy wiecie jak autobusy jadą, a zatem chlip będę w Rybniku, a nie dotrę na spotkanie ??? Kurcze może taxi wezmę?! Ojej a jak zapłacę fortunę???  Na szczęście okazało się, że autem do celu było aż 8 minutek hi hi, a cena znośna 20 zł ;D 


Oczywiście jak to Ja nie tylko zjadłam pierożki ale także wypiłam grzańca i kawę z adwokatem i moje oczęta tylko i wyłącznie świeciły się, gdy zobaczyły wszystkie te dobroci, które udało się zorganizować niezastąpionej Beatce, która również była tak kochana, że z powrotem wraz z mężem na dworzec mnie odwiozła;):P


Nie raz słyszę, że dziewczęta wybierające się na spotkania idą tylko aby odebrać za darmo rzeczy cóż nie ma nic za darmo aczkolwiek tym razem zbierałyśmy karmę dla zwierzaczków i cóż jak na tak fajną grupkę trochę się ich uzbierało ;D 


Spotkanie bardzo mi się spodobało na tyle, że aż sama mam chęć jakieś zorganizować ale czy podołam :DP??
hi hi cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć, a jeszcze bardziej cieszy mnie myślę, że z większością zobaczę się tuż tuż w listopadzie ;) 


Na spotkaniu przez chwilkę poczułam się jak Pani wizaż malarka bo malowałyśmy pięknie kartki kosmetykami :* Super pomysł na zorganizowanie czasu dla nas. 

Z drugiej strony jak ja to mówię głupi ma szczęście bo dostałam same dobrocie, które aktualnie potrzebowałam w swojej małej kosmetyczce hi hi 


Aczkolwiek swoimi łakociami pochwale się przy następnej okazji ;) 




W spotkaniu udział wzięły 
4. Gabrysia - http://www.gabi-net.eu/
7. Magda -  JA :D 
8. Sylwia -  http://matczysko.pl/ 

9. Renata  http://renia114.blogspot.com/?m=1

19 komentarzy:

  1. Super sptkanie ;) Ja do Cb przyjadę jak zorganizujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie spotkania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę znajome twarze, musialo byc super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, też chcialabym wziąć udział w takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pewna, że sprawdziłabyś się w roli organizatorki takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, this is amazing!
    Have a nice weekend, dear!

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać po opisie, że spotkanie się udało 👌 Mi również wydaje się, że świetnie sprawdziłabyś się w roli organizatorki spotkania tego typu 😁
    Pozdrawiam 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie musiało być udane i super, że udało Ci się dojechać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo, ale to bardzo mi się podoba idea takich spotkań blogerskich.
    Przyznam szczerze, że rewelacja!
    Spotkanko na piąteczkę :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale kiedyś chciałabym się wybrać :) Cudownie, że zrobiłyście zbiórkę karmy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Było super i do zobaczenia w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę!!!
    Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji brać udziału w takim spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa! Takie spotkania kończą się pewnie świetnymi znajomościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.