sobota, 21 października 2017

Upominki ze spotkania blogerek w Rybniku



Hej rybeczki w końcu zebrałam się na to aby pochwalić, czy może bardziej zaprezentować to co dostałam na spotkaniu blogerek, które odbyło się w Rybniku chociaż należę do osób, które nie lubią się chwalić i przechwalać ;P Aczkolwiek nie ma co ukrywać iż zdaje sobie sprawę, że dostałam wiele wspaniałych perełek do przetestowania....I hmm większą prezentację, czy też opinię będę mogła wam przekazać po przez swoje testy chyba, że wsród mojej najnowszej kosmetycznej i nie tylko kolekcji macie swoje 
sprawdzone perełki :D???



Moje włosy ostatnio są w bardzo złej kondycji. a zatem o ich wygląd i wzmocnienie za dba seria z czarną rzepą, którą będę mogła przetestować, dzięki  SWISS IMAGA 



Na brak portfela nie narzekałam aczkolwiek nie ukrywam iż moje portfele są czarne albo czerwone bo uniwersalne ale, gdy w różowym opakowaniu zauważyłam  śliczne błękitne cudo oniemiałam ;) 




Jest tak cudny, ze aż boje się go włożyć do torebki by nie pobrudzić przy użytkowaniu ha ha; muszę przyznać iż PAULINA SCHAEDEL  zrobiła nam dziewczętom mega niespodziankę :)


Oprócz portfela znalazłam także zapachową przywieszkę, która pachnie obłędnie i już wisi w szafie pomiędzy ubraniami :) 


Jako mega czyścioszka zobaczywszy dużą ilość chusteczek do higieny intymnej od MARION byłam wniebowzięta ponieważ uwielbiam mieć przy sobie właśnie takie mini paczuszki. 


Oprócz chusteczek w paczce także znalazł się szampon do włosów. 


Jako fanka dogłębnego oczyszczania skóry twarzy, gdy w tle usłyszałam olejek do mycia twarzy rzuciłam się po egzemplarz jak reksio na szynkę tym bardziej, że było tylko kilka sztuk, a zatem nie dla każdego. 


A więc RESIBO za dba o moją cerę. 



Jak wiecie lub nie dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydami, a zatem ,gdy dostałam pewne eleganckie czarne pudełko oniemiałam po otwarciu.


Oprócz samych kolorowych lakierów hybrydowych w pudełku znalazła się baza i top,  zatem cały komplet by móc w zaciszu domowym okiełznać swoje pazurki. 


Specjalistki od pazurków znacie VASCO NAILS? 


Każdy z nas marzy o pięknym i zdrowym uśmiechu??? No cóż zdrowy?? Jak najbardziej aczkolwiek większość z nas stawia na działanie wybielające, a później zastanawia się nad innymi problemami :P 



Aktualnie o biel i zdrowie moich zębów zadba BLANX



Wiele perełek dostałam ale co by była ze mnie za dobra siostra, gdybym nie pomyślała o najmłodszym domowniku??  O Jej piękno i zdrowe włosy zadba PAUL MITCHELL


O mój jesienny makijaż zadba cudowna i nowa kolekcja kosmetyczna od  HEAN, która za mnie zdecydowała iż trzeba poćwiczyć konturowanie ;D 


Muszę się przyznać iż nie spodziewałam się aż takiej ilości kolorówki :*


Oczywiście makijaż wypada nałożyć na zadbaną cerę, a oprócz cery warto zadbać o ciało i włosy ;D 
ELFA PHARM mi w tym pomoże. 


Kolejna kolorówka to JOKO MAKE UP 


Następnie  znów mamy troszeczkę kosmetyków kolorowych....


aczkolwiek MIRACULUM postawiło także i na pielęgnację.


Nie mogło również i zabraknąć u nas EQUILIBA


Oczywiście wszelakie perfumy także są przez kobiety są mile widziane, a zatem LUXURE  PARFUMES nas zaszczyciło swoimi zapaszkami. 


Dzięki spotkaniu mogę poznać taką markę jak  JUST POLSKA. 


Marka AA także nas nie zawiodła, a zatem bardzo mnie to cieszy bo naprawdę rzadko kiedy coś z tej marki mam. 


Na jesień mam czym pachnieć, a zatem każdego dnia mogę perfumować się czymś innym, dzięki uprzejmości  JACQUES BATTINI COSMETICS


Jednakże perfumy to nie wszystko i coś pod paszkę także się przydaję, a więc tutaj wspomaga nas CD KOSMETYKI 


Dostałyśmy także długopisy, notesiki, magnesy, czyściki do telefonów itp.  a wszystko od pinki przypinki


Oczywiście nie mogło także zabraknąć próbek i próbeczek, czy rabatów do sklepów:



Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam i nikt nie poczuje się pokrzywdzony :P 


Najlepsza akcję miałam ze świeczkami bo jeszcze nie zdążyłam cyknąć fotki, a już większości nie miałam :P Tak się spodobały, że w domu paliły się już tego samego dnia po spotkaniu, a zatem BISPOL coś w sobie ma :D 


Oczywiście upominki mogą się troszeczkę różnić bo nie każda osoba dostała to samo jak i również nie, których rzeczy nie było na tyle aby każda dostała aczkolwiek kochana Beata zrobiła nam małą ściągę więc i ja się nią wesprę:) 




15 komentarzy:

  1. fajne upominki a portfel to największy hit. bardzo i się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! ale super prezenty :) portfelik też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, spora dawka kosmetycznych nowości :) Portfel również cudowny, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie upominki to i ja bym chętnie dorwała w swoje łapki.
    Idealne na jesień, tak!
    Podobają mi się.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, ile upominków 🌸 Ten portfel prezentuje się obłędnie 💕👌

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooooooooooooooooo ile tego dostałaś. Super!
    No to teraz co? czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel cudowny, prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dobroci! Połowy byśmy pewnie nie wiedziały jak użyć xD

    OdpowiedzUsuń

  9. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego - bedzie co próbowac i testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.