czwartek, 26 października 2017

3 w 1 Płyn Micelarny Novaclear



Woda micelarna można rzecz, że jest towarzyszem każdej kobiety w codziennej pielęgnacji. Ja sama nie wyobrażam sobie życia bez niej bo nadaje się do każdej cery i przy każdych problemach skórnych.  Aktualnie miałam przyjemność przetestować płyn micelarny od Novaclear , który okazał się skuteczny przy demakijażu ocząt jak i skóry po mimo tego, że dostałam wersję mini. 


W plastikowej butelce o pojemności 100 ml znajdziemy czystą wodę, która po wstrząśnięciu pozostawia na górze delikatną piankę. Jak zapewnia producent woda ma naturalne ph, a zatem nie ma prawa nam zaszkodzić. 

Biały koreczek otwieramy do góry i na wacik dozujemy odpowiedni ilość wody micelarnej, po czym wacik przykładamy  do oka. Odczekujemy chwilę i zmieniany stronę.  

Możemy delikatnie przetrzeć oko od kącika zewnętrznego do wewnętrznego i cieszyć się czystym i świeżym okiem. 


Jeśli chodzi o skórę twarzy to płyn także świetnie sobie  radzi z demakijażem skóry nie pozostawiając tłustej, czy też lepkiej warstwy oraz efektu ściągania skóry. 

Myślę, że płyn także nadaje się jako tonik do twarzy, a więc jeśli żadnego w danej chwili w domu nie mamy spokojnie może nam zastąpić jego tonizujące działanie. 


Więcej specjalistycznych kosmetyków jak i urządzeń znajdziecie na stronie https://admed24.pl/

18 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze płynu z tej firmy, ale brzmi zachecajaco :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znana mi marka, coś nowego do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki. Jestem ciekawa czy i ze mną polubił by się ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłam się z płynami micelarnymi, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice product dear thanks for sharing. I m following you and I hope you follow back 😊
    http://www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy używałam jedynie maseczki do twarzy, ale było to kilka lat temu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę tego płynu. Pewnie dobrze by mi służył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład to też bomba, tylko w takim mniej pozytywnym sensie:/

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa z tą wodą - ja osobiście jestem ich wielka fanką

    OdpowiedzUsuń
  11. z moim ciezkim makijazem oczu sobie niestety nie poradzil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój obecny płyn micelarny sprawuje się dosyć dobrze, a przynajmniej mnie on w zupełności wystarcza, więc raczej nie będę w najbliższym czasie zaopatrzać się w kolejny :')

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.