niedziela, 3 sierpnia 2014

Azjatyckie ciuszki, gdzie zamówić :D?? http://www.coco-fashion.pl/






Dramy i filmy Azjatyckie oglądam (bardziej te Koreańskie), kosmetyki z Azji też ju mam, brakuje mi tylko ubrań). Nie liczę tu oczywiście tu chińskich sklepów:P 




Mamy wiele internetowych sklepów oferujących ubrania Azjatyckie, gdzie to właśnie Azjatki je reklamują problem w tym iż rozmiarówki są małe hehe ale zawsze da się coś hmm wcisnąć albo zakupić po prostu jakiś dodatek ;D




Aktualnie przeglądam http://www.coco-fashion.pl/ i muszę przyznać iż mają bardzo fajne ciuszki i jeszcze lepsze buty i torebki! 
Mają tam takie rzeczy, które zawsze mi się podobały, a nie mogłam dostać stacjonarnie ;D




Strasznie kręcą mnie małe plecaczki ale jaki dotąd nie mogę natrafić na mały, a jak już znajdę to nie podoba mi się jego wygląd, a tu proszę w http://www.coco-fashion.pl/ wszystko leży jak na tacy ;)




Ja osobiście zapraszam do zajrzenia na stronę aby pooglądać sobie piękne ciuszki i nacieszyć oko ;)
Jednak zastanawiam mnie pewna rzecz.
Czy sklep jeszcze funkcjonuję bo na FB już wpisów ni mają chyba od jakiegoś roku.....
I boję się tak o coś zamówić ;)


19 komentarzy:

  1. Dla mnie problemem jest zawsze długość xD

    OdpowiedzUsuń
  2. sklep ;) ważne że zawsze można coś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czasem przeglądać strony sklepów z azjatyckimi ubraniami, ale jak mam już coś zamówić, to nigdy nie mogę się zdecydować na co. Za duży wybór. Aczkolwiek w moim przypadku też za małe rozmiary ;)
    Ja przez jakiś czas miałam uraz do dram, bo zdałam sobie sprawę, że obraz miłości jaki jest w nich zazwyczaj przedstawiany tak naprawdę nie istnieje, albo w pojedynczych przypadkach. Ale ściągnęłam sobie na telefon aplikację viki.com i aż szkoda z niej nie korzystać, więc dokańczam the heirs, biorę się za to the beautiful you i jak w Polsce będzie dostępne, będę oglądała it's ok, that's love do Kyungsoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo pododają ich ciuszki, niestety rozmiary są zaniżone i nic dla siebie nei znajdę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy ten sklep nadal istnieje :/ Ubrania mają ładne. A z rozmiarami wszędzie są problemy jeśli chodzi o azjatyckie sklepy :D Widocznie same maleńkie kobietki tam żyją.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy mają ciekawe, ale zawsze są problemy z dobraniem odpowiedniego rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiałam na coco-fashion.pl już jakiś rok temu? Wszystko ok przesyłka szła miesiąc, sweter nie najgorszy kolor trochę się różni i nitki trochę wstawały ale stan nadal jest dobry po wielu praniach.
    Polecam azjatyckistyl.pl często tam zamawiam i za kazdym razem jest w porządku, japanstyle24.pl także polecam, mają także rzeczy na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi sklepami, zazwyczaj niska cena=słaba jakość. Jadnak raz na jakiś czas można się skusić, może akurat będzie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często podziwiam azjatyckie ciuszki w internecie, jednak jeszcze nie odważyłam się nic zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nigdy nic nie kupiłam w takich sklepach, coś nie mam odwagi, boję się, że jakość jest marniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ubrania. Ale te dziewczyny to strasznie szczupłe tam sa ... Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*