niedziela, 20 maja 2012

Witam w ten o to piękny niedzielny poranek,gdzie to samego rana chce was zaprosić na świetne rozdanie!
Znajduje się ono http://mojzakupoholizm.blogspot.com/2012/05/red-lisptick-rozdaje-kosmetyki-za-darmo.html?showComment=1337492543889#c6880149153154239761
nagrody są wspaniałe ale o tym musisz/musicie przekonać się sam/same:P

A teraz coś co znalazłam dziś rano:

"
‎` Dziewczyna rzuciła wyzwanie swojemu chłopakowi aby przeżył jeden dzień bez niej . Powiedziała , by się z nią nie komunikował , a jeśli zawali to będzie go kochać już na zawsze . Chłopak zgodził się przyjąć to wyzwanie . Nie napisał do dziewczyny ani jednego sms - a , nie wykonał ani jednego połączenia , tak jakby nigdy się nie znali . Dziewczynie pozostały 24 godziny życia , ponieważ umierała na raka . Następnego dnia poszedł do dziewczyny i chciał powiedzieć '' zrobiłem to Kochanie '' zamiast tego łzy spływały mu po policzkach , ponieważ zobaczył swoją dziewczyną leżącą w trumnie z dopiskiem '' Zrobiłeś to Skarbie . Teraz rób to codziennie . Kocham Cię .
                                                                                                                                                                  "


4 komentarze:

  1. Aż się popłakałam. To smutne.

    OdpowiedzUsuń
  2. o nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:( jezu jakie to przerażające:( tyle, że takie rzeczy dzieją się codziennie, każego dnia ktoś odchodzi i to najgorsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły tekst...

    a co do Twojego opisu to ja też nigdy nie chcę dorosnąć tyle, że ja już mam 23 lata:) i niestety nie da się zatrzymać uciekającego czasu:/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.