wtorek, 22 maja 2012

Nie wiem jak wy ale gdy ja czytam książkę lubię czasami czegoś się o niej dowiedzieć np, co inni ludzie o niej sądzą lub, która to z kolei jest książka autora.
Ostatnio zakończyłam czytać "Za blisko domu" Linwooda Barclay'a.  Jest to druga powieść autora.
Jakie są moje wrażenie po przeczytaniu tej książki?
Bardzo dobre.
Czytając książkę jesteśmy głównymi świadkami morderstwa wraz z siedemnastoletnim Derykiem, który z powodu licznych nieporozumień zostaje oskarżony o owe morderstwo.
Co dzieję się dalej?
Mamy ukazanych rodziców chłopca, którzy walczą o Jego uniewinnienie z zarzutów,a przy okazji dowiadujemy się o ich mrocznych sekretach.
Najważniejszym pytaniem jednakże jest- Kto jest mordercą?
Własnie tu zaczyn a się zabawa ponieważ podejrzanych jest wielu.
Do samego końca książki nie mamy pojęcia kto to jest, i już bliziutko przy końcówce wszystkiego się dowiadujemy.
Muszę się wam przyznać, ze to mnie nawet bardzo zaskoczyło.

                                                              Moja ocena:
                                                                   4/5
Nie piątka ponieważ początek powieści trochę się dłuży i dla niektórych może być dość męczący.



Nie jest to najlepsza recenzja,a co ja gadam to w ogóle nie jest recenzja ale chciałam  podzielić się z wami moimi odczuciami :P 

6 komentarzy:

  1. No to obserwuję! :D
    A ty daj lubię to ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm wydaje sie być ciekawa.... może jak skończę swoje (aż 3 ) to poszukam tej pozycji :)

    dodałam do ulubionych :) zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooooo dokładnie fajnie o książce poczytac, ja zawsze sprawdzam autora i czytam o nim wtedy to jeszcze bardziej wciąga :)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą książką.Trzeba kupić.
    Madzia**.
    PS.Co raczej moja mama się nie ucieszy.hihi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące :) Uwielbiam kryminały :) Jak znajdę więcej czasu to na pewno przeczytam :) Pozdrawiam ;) Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.