czwartek, 17 maja 2012

Wiadomość ze świata- " Matka zastrzeliła czworo dzieci"
 Mieszkanka Florydy Tonya Thomas (33l.) zastrzeliła czworo swoich dzieci w wieku od 12-17 lat. Potem popełniła samobójstwo. Przed zbrodnią wysłała SMS-a do sąsiada, prosząc o skremowania jej ciała razem z ciałami dzieci.

To jest tylko jeden przykład przytoczony przez ze mnie ale na pewno wszyscy znają takich więcej.
W moje głowie nie może się to pomieścić jak matka, która nosiła dziecko pod swoim sercem może zrobić taką krzywdę własnemu dziecku.Takie rzeczy powinny pojawiać się tylko w książkach, filmach ale jako fikcja a nie na porządku dziennym.

6 komentarzy:

  1. Boże jakim trzeba być człowiekiem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku tacy ludzie są straszni- co nimi kieruje i popycha ich do takiego okrucieństwa ;/ co za świat ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem tracę wiarę w ludzkość....

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami gdy słyszę takie historię staram się jakoś zrozumieć postępowanie tych ludzi poczuć do nich choć troszkę współczucia.
    w czasie okupacji w warszawie likwidowano getto żydowskie matki z dziećmi wyskakiwały z okien aby chronić je przed Niemcami.

    OdpowiedzUsuń
  5. To straszne , że są tacy ludzie na świecie :(
    Mam nadzieję że ja na takich nie trafię ...
    Obserwuję i zachęcam do tego samego na swoich blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ktoś może zrobić coś takiego? Myślałam, że takie rzeczy dzieją się tylko w filmach i książkach Cobena. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.