środa, 30 maja 2012

Pozostał jeszcze miesiąc nauki w szkole, a nauczyciele nas męczą, i męczą ale co można robić na lekcji jeśli jest ona beznadziejnie nudna?
Ja grałam z koleżankami oraz kolegą w karty. Nie macie pojęcia jak się przy tym nagimnastykowałam aby przerzucić kartę na inną ławkę i aby za bardzo ta nasza gra w karty nie rzucała się w oczy nauczycielce:P
Gdy znudziliśmy się grą w kary koleżanka narysowała planszę do chińczyka,  zakrętki z kolorowych długopisów służyły nam za pionki.

Wracając do domu zajrzałam do skrzynki , i moim oczom ukazała się mała paczuszka, w której była bransoletka. Bransoletka pochodzi ze sklepu Romantica.
Bardzo się cieszę z niej ponieważ posiada ona motyw z pacyfką, którą bardzo lubię.
Oto ona:



Po takim wspaniałym dniu niestety spotkała mnie straszna rzecz:(
Wybrałam się z pieskiem na spacer.
W pewnym momencie zauważyłam jak mój pies biegnie zaczęłam go wołać ale on nie słuchając mnie poleciał w siną dal....
Boże psa nie ma! Co ja mam teraz zrobić??!
Nie zastanawiając się długo zaczęłam wypytywać się ludzi, czy nie wiedzieli może przebiegającego psa.  
Mój pies należy do dużych , a więc nie trudno go nie zauważyć.
Na moje szczęścia poszukiwania nie trwały aż tak długo bo po około 10 minutach piesek się znalazł.
Kamień spadł mi z serca. 
Wolę nawet nie myśleć o tym co by było, gdybym Go nie znalazła.

14 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana :*
    Tzn, że Ci się podoba? :)
    Odpisz u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka ♥♥
    ojej co za przygoda z psiakiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. moje maleństwo to by pewnie bawiło się z każdym kogo by spotkało na drodze :D jest bardzo ufna :) na szczęście przychodzi jak się ją woła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz mi podać stronę do tego sklepu? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bransoletka!

    dobrze,że piesek się odnalazł!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka bardzo fajna:) a piesek dobrze że szybko się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ze sie znalazl ja tez mam psa wlasiciwe rodzice maja i jak mi opowiadaja ze moj skarb zapomnial wejsc do samochodu a oni odjechali to lzy w oczach same sie pojawiaja. Na szczescie wracaja po niego a ona tam w tym m-cu wiernie czeka ufff.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna bransoletka ;)
    PS Mój pies ciągle ucieka( raz w tygodniu), ale na szczęście zawsze wraca

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka super, bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście że się znalazł;) Piękna bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bransoletka . Jak dobrze , że piesek się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie noszę bransoletek, a nawet za nimi nie przepadam, ale ta naprawdę zrobiła na mnie wrażenie :) Bardzo ładna :) Pozdrawiam :) Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.