niedziela, 27 maja 2012

Witam wszystkich w tę piękna zapowiadającą się niedzielę:)
Jakie są moje plany na dziś?
1. Ogarnąć pokój.
2. Posprzątać mieszkanie, czyli pozamiatać i umyć podłogi.
3. Poudawać, ze się uczę na sprawdzian z rachunkowości:P
A wy co będziecię dzisiaj robić?

Napomknę wam jeszcze o tym, ze już ósmy dzień z rzędu zażywam "capivit".
Czy są już efekty?
Tak.
Gdy moje paznokcie chociaż troszeczkę urosły to od razu się łamały, a teraz już  tego nie robią.

Zakupiłam jeszcze olejek rycynowy ponieważ ostatnio dużo o nim czytam oraz wszędzie go widuję.
Jak go używam?
Wlewam szampon na dłoń po czym dodaje do tego kroplę olejku rycynowego. Lekko mieszam to palcem wskazującym, a następnie wmasowuje to w głowę, i spłukuję.
Jak widać to nic trudnego.
Efekty?
Jeszcze nie zauważyłam. Dodam ,ze dzisiaj jest mój drugi raz z użyciem tego olejku, a więc na efekty pewnie trzeba jeszcze trochę poczekać ;)
Zachęcam do kupna tego olejku ponieważ  jego cena jest niewiarygodnie niska mój kosztował tylko 1.20.

A tak to on  wygląda
Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. ja ostatnio kupiłam olejek za 3.50:PP

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam zamiar dzisiaj poudawać że się uczę, haha ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. olejek, też go kiedyś stosowałam. Chyba dobry jest też na końcówki włosów :) A dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w sobotę miałam sprzątanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam olejku rycynowego, np jako dodatek do oleju nakładanego na włosy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno ten olejek dobrze działa na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wypróbuję ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do olejku rycynowego to polecam także nakładanie na rzęsy, robię się dłuższe i dużo ładniejsze, nie są takie suche.
    wieczorem możesz nałozyc odrobinę palcem, tuż przed snem.
    polecam :)
    http://juliett-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że napisałaś o tym olejku, bo planowałam zakup, jednak zapomniałam, co to za olejek xD Gdzieś sobie zapisałam, że mam kupić Phyto Pharm i nakładać szczoteczką po zużytym tuszu :)) pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam,że wzmacnia rzęsy:0
    dziekuje za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek rycynowy?Trzeba by kupić,bo ja już nie wiem co ja mam z tymi kłakami robić:(
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam olejku rycynowego do brwi i rzęs. Brwi już mi wzmocnił, na rzęsach nic nie zauważyłam ale dopiero 2 razy używałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.