wtorek, 29 maja 2012

Gdy ujrzałam te zdjęcie stwierdziłam ,ze muszę je tu dodać::)
Cudowne jest to, gdy widzi się prawdziwego mężczyznę z dzieckiem,
obdarzonych wielką miłością do siebie.
Ps.Moim zdaniem Jonny Deep wygląda tu seksi.




 22 maja w Tokio odbyło się uroczyste otwarcie najwyższej na świecie wieży telewizyjnej i widokowej! Wieża ma 634 metry wysokości!
Mnie urzekł widok nocny.


Moim oczom ukazało się j również, i  to zdjęcie.


Muszę przyznać ,ze jest ono bardzo imponujące.
Fioletowy kolor włosów totalnie mnie zachwycił ale nie odważyłabym się nigdy na taką drastyczną zmianę koloru.

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia są mega..naprawdę.....a podkład KOBO z mojej najnowszej recenzji polecam z czystym sercem naprawdę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ostatnie zdjęcie.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog:) zapraszam do mnie. Obserwujemy?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kolorowe włosy zupełnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha co do włosów to ja miałam kiedyś GENIALNEGO pomysła na takie przefarbowanie.Starzy by mnie chyba z chałpy wyrzucili.Johnny zawsze piękny,nie wiem jak to jest ,że facet z dzieckiem zawsze uroczo wygląda hmmm....Wież imponuję nie powiem,ech Tokio nocą (rozmarzona).
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. No słodko - facet z serduchem jak na dłoni *.* . Hhehe kolor fiolet fajny ale babka ma dziwną minę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Johnny. On zawsze wygląda sexy ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.