sobota, 23 marca 2024

Manufakturalwynagzymsie

 Cześć wam!

Co powiecie na piękny zestaw prezentowy, który zawiera w sobie świeczkę zapachowa, zawieszkę i wosk do kominka? Taki zestaw idealnie sprawdzi się, jako prezent dla kogoś, czy prezent dla samego siebie by zadbać o siebie w każdej dziedzinie.  


Ja na spotkaniu blogerskim w Tarnowie miałam taką przyjemność iż otrzymałam taki zestaw prezentowy, który pomimo tego, że był w opakowaniu to pachniał cały karton wraz z innymi rzeczami, które tam się znajdowały, a zatem już od samego początku było wiadomo, że owe produkty pachną obłędnie i intensywnie. 



Na pewno na uwagę zasługuję śliczna zawieszka, która została zrobiona ręcznie! Jestem zachwycona dbałością o szczegóły i tym, że te dwa ptaszki tak do siebie ślicznie gruchają.  Zawieszka sama w sobie pachnie bardzo intensywnie i ja osobiście mam ją włożoną, czy tez powieszoną w szafie z ubraniami, aby i one miały przyjemne miejsce.  Zawieszka wykonana jest z naturalnego wosku sojowego i na pierwszy plan uderza intensywny zapach róży, który po jakiejś chwili daje chwilę wytchnienia i przenosi nas w malinowe krzaczki. 



Świeca sojowa Splendor również jest wykonana ręcznie i posiada drewniany knot.
Zdecydowanie zapach świeczki jest bardzo zmysłowy i taki powiedziałabym dorosły i idealny na randkę, bo zdecydowanie podbije uczucia i popęd zakochanych kochanków :P

Słoiczek świeczki jest zakręcany, dzięki czemu możemy cieszyć się jej aromatem na dłużej .
Aromat prosecco , róży oraz szafranu to także dobry pomysł na perfumy.



Wosk zapachowy Tokyo kupił mnie już samą nazwą, bo ja uwielbiam Japonię, Korę tj. dramy i ich pielęgnacja to można rzecz, że mój konik, a więc, gdy tylko w nazwie coś jest związane z nazwą, czy ma domieszkę Azji to ja jestem kupiona na powitanie.


Tutaj, jak sama nazwa wskazuje w kwadratowej kostce mamy zamknięty Japoński wiśniowy ogród, a więc odpalamy obraz pięknej kwitnącej wiśni w tle mamy kominek z woskiem i cieszymy się chwilą. 


Dziękuję za pachnące prezenty






5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.