środa, 13 marca 2024

aine_magiawbizuterii - Ręka Fatimy

 Cześć kochani! Wierzycie w talizmany, magiczne runy  i horoskopy?  Ja po części tak i wierzę, że, gdy my w coś mocno wierzymy i oddajemy dobro to one do nas podwójnie powraca, dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy na spotkaniu blogerskim w Tarnowie otrzymałam wyjątkową bransoletkę, która ma chronić mnie przed złymi duchami. 




Aine_magiawbizuterii tworzy wyjątkową biżuterię, która nie tylko ślicznie wygląda ale ma magiczne właściwości. 

Ja otrzymałam Rękę Fatimy w pięknej czerwonej oprawie, która ma mnie chronić przed złym wzrokiem. Przynieść dobroć, ukojenie i obfitość, czyżby opatrzność wiedziała, że szykują się u mnie zmiany i potrzeba mi dodatkowej ochrony? 




by zaopatrzyć się w piękną biżuterię lub sprawić komuś przyjemny prezent. 


6 komentarzy:

  1. Raczej nie wierze w talizmany, a bez wiary nie moga dla mnie dzialac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Horoskopy nie, ale wierze w moc kamieni na przykład 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż, jak wygląda na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że nie kieruję się tym co piszą w horoskopach, praktycznie nie czytam ich, nie noszę talizmanów. Biżuterię traktuje jako ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie wierzę, ale moja koleżanka już tak i często o tym opowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.